یزد، بلوار شهید بهشتی (حدفاصل چهارراه مهدیه تا میدان امام حسین) نرسیده به میدان امام حسین، روبروی اداره پست، طبقه فوقانی املاک ۱۲۱
09131588851

ترفندهای مدیریت زمان ۹ میلیاردر

مدیریت
مدیریت
برگرفته از وب سایت مجله دیجی کالا –  مجید نوردوست:

هر روز شامل ۱۴۴۰ دقیقه می‌شود. افراد موفق سعی می‌کنند که بهترین استفاده را از این دقیقه‌ها ببرند و مدیریت خوبی روی کارهای روزانه خودشان دارند. استفاده درست از زمانی که در اختیار دارید، تاثیر زیادی روی موفقیت شما خواهد گذاشت.

افراد موفق هم به همین دلیل توانسته‌اند دست به کارهای بزرگ بزنند. در این مطلب ترفندهایی از ۹ میلیاردر موفق در دنیا را بیان می‌کنیم که ممکن است باعث موفقیت شما هم بشوند.

ترفندهای مدیریت زمان از زبان 9 میلیاردر موفق

ریچارد برنسون (Richard Branson) بنیان‌گذار Virgin Group

او می‌گوید:” یکی از کارهایی که من دوست دارم انجام دهم این است که تمام جلسه‌هایم به صورت ایستاده برگزار می‌شوند. در زمان راه رفتن بهتر می‌توانم کارهای مختلف را انجام دهم و بهتر می‌توانم تصمیم بگیرم.

همچنین من همیشه یک دفترچه یادداشت به همراه دارم. بدون این دفترچه یادداشت نمی‌توانستم شرکت Virgin را این‌قدر گسترش بدهم. اگر فکری در ذهن دارید، بهتر است آن را یادداشت کنید. اگر فکری که در سر دارید را جایی ننویسید، ممکن است روز بعد آن را برای همیشه فراموش کنید.”

ترفندهای مدیریت زمان از زبان 9 میلیاردر موفق

وارن بافت (Warren Buffett) سرمایه‌گذار

او می‌گوید:‌”افراد موفق و افراد خیلی موفق یک تفاوت با هم دارند. افراد خیلی موفق به هیچ چیز نه نمی‌گویند.”

ترفندهای مدیریت زمان از زبان 9 میلیاردر موفق

نیتن بلکارچک (Nathan Blecharczyk) بنیان‌گذار Airbnb

او سعی می‌کند که کارهای بسیار مهم را در ابتدای روز انجام دهد. مدیرعامل شرکت Airbnb می‌گوید که در ابتدای صبح انرژی بیشتری دارد و می‌تواند کارهای مهم را بهتر انجام دهد.

در زمان‌های دیگر تمرکز کردن بسیار سخت می‌شود و بعد از جلسه‌های مختلف انرژی کم‌تری برای او باقی می‌ماند. او جلسه‌ها را در آخر روز برگزار می‌کند و کارهای اصلی را در ابتدای روز انجام می‌دهد.

ترفندهای مدیریت زمان از زبان 9 میلیاردر موفق

مایک کانن-بروکس (Mike Cannon-Brookes) بنیان‌گذار Atlassian

او می‌گوید که در هر لحظه باید یک کار را انجام داد. نباید چند کار مختلف را در یک لحظه انجام دهید.

ترفندهای مدیریت زمان از زبان 9 میلیاردر موفق

مارک کوبان (Mark Cuban) مالک شرکت‌های Dallas Mavericks، Magnolia Pictures و Landmark Theatres

او می‌گوید: “جلسه‌ای را با کسی برگزار نکنید که برای شما منفعت مالی در بر ندارد.”

ترفندهای مدیریت زمان از زبان 9 میلیاردر موفق

اندرو میسون (Andrew Mason) مدیرعامل و بینان‌گذار شرکت Groupon

براساس گفته‌های میسون افراد برای انجام دادن کارهای مختلف باید نظم داشته باشند. اگر تبدیل شدن به یک انسان موفق همانند ساخت یک شخصیت در بازی‌های کامپیوتری باشد و ۱۰ امتیاز هم برای شکل دادن شخصیت در اختیار داشته باشیم، ۳ عدد از آن را روی هوش قرار می‌دهم و ۷ امتیاز دیگر را روی نظم کاری او می‌گذارم.

ترفندهای مدیریت زمان از زبان 9 میلیاردر موفق

داستین موسکوویتز (Dustin Moskovitz) یکی از بنیان‌گذاران فیسبوک

او می‌گوید:” یک روز در هفته را به همراه سایر افراد تیمی که با آن‌ها کار می‌کنید برای انجام دادن کارهای مجزا از یکدیگر انتخاب کنید. در این روز نباید هیچ جلسه‌ای داشته باشید تا در کاری که انجام می‌دهید اختلال وارد نشود. با این کار می‌توانیم میزان خلاقیت را افزایش دهیم.”

ترفندهای مدیریت زمان از زبان 9 میلیاردر موفق

مارک پینکس (Mark Pincus) یکی از بنیان‌گذاران Zynga

او در صحبت‌هایی به این موضوع اشاره کرد که اگر می‌خواهید یک محصول خوب تولید کنید، باید تنها نیمی از ساعت کاری خود را صرف آن کنید. کاری را قبول نکنید که نیازهای شخصی شما را برآورده نمی‌کند.

ترفندهای مدیریت زمان از زبان 9 میلیاردر موفق

آندرو گروو (Andy Grove) مدیرعامل سابق شرکت اینتل

مدیرعامل سابق شرکت اینتل می‌گوید زمانی روز کاری‌اش به پایان می‌رسد که دیگر کاری برای انجام دادن نداشته باشد. البته هیچ وقت کارها به پایان نمی‌رسند و همیشه یک کار جدید برای انجام دادن وجود دارد. هر چقدر بیشتر فعالیت کنید، کارهای بیشتری برای به پایان رساندن خواهید داشت.

ترفندهای مدیریت زمان از زبان 9 میلیاردر موفق

پست های مرتبط