دسته‌بندی نشده, فروش برند, فروش برند در یزد

خرید و فروش برند در یزد

خرید و فروش برند در یزد

خرید و فروش برند در یزد : دوستان یزدی عزیز ، شهر ما شهری کاملا صنعتی است. در دنیای اقتصاد امروز لازمه صنعت پویا و موفق برای هر کسب کار داشتن یک نشان تجاری و برند سازی میباشد. چنانچه تا کنون نسبت به ثبت برند یا تملک برند اقدامی ننموده اید با توجه به اهمیت مسئله هم اکنون اقدام به ثبت برند یا خرید برند نمایید.

سوال دو : چرا برند بخریم؟

۱- در صورتی که شما با نامی فعالیت می نمایید که آنرا به ثبت نرسانده اید، در صورتی که شخصی یا شرکت دیگری قبل از شما آنرا ثبت نماید ، می تواند جلوی کلیه فعالیتهای شما را با آن نام تجاری بگیرد. می دانید چه خسارتی هنگفتی متحمل می شوید؟
۲- در صورتی که شما با نام تجاری که متعلق به شما نیست فعالیت نمائید، یعنی محصولی را تولید کنید و یا درهر قسمت از تجارت خود از آن استفاده نمایید، جرمی که مرتکب می شوید شامل جرایم کیفری است و بین ۳ الی ۶ ماه حبس و جرایم نقدی بهمراه دارد.
۳- در حال حاضر اکثر نامها عینا و یا مشابها به ثبت رسیده و به ندرت میتوان برند جدیدی را به ثبت رسانید با توجه به اینکه حداقل زمان لازم برای ثبت یک برند یا علامت تجاری در ایران بین ۴ الی ۶ ماه میباشد، لذا در بسیاری مواقع خرید یک برند به ثبت رسیده توجیه بالاتری نسبت به اقدام جهت ثبت یک برند جدید دارد.

سوال یک : چرا برند داشته باشیم؟

ثبت برند به نوعی سند مالکیت علامت محسوب می‌شود. شما با ثبت یک علامت مالک آن علامت می‌شوید؛ آن هم مالک انحصاری. یعنی هیچ شخص یا شرکت دیگری حق ندارد بدون اجازه از علامت شما استفاده کند. با ثبت علامت، شما و یا شرکتتان رسما دارای حق انحصاری استفاده از علامت می‌شوید. این حق به شما این امکان را می‌دهد که علیه هر کسی که بدون اجازه از علامت شما یا حتی علامتی مشابه علامت شما استفاده نماید، در مراجع قضایی شکایت کنید و جلوی اقدامات آنها را بگیرید. بدون ثبت علامت اثبات اینکه این علامت متعلق به شماست و شما پیش از دیگران از آن استفاده نموده‌اید بسیار دشوار خواهد بود. بنابراین ثبت کردن علامت که کار چندان دشواری هم نیست و هزینه قابل توجهی هم ندارد به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که علامتتان در اختیار شماست . و رقبا و متقلبین نمی‌توانند از آن سوء استفاده کنند و هزینه‌ها و زحمات بازاریابی و تبلیغات شما را بر باد دهند.

صنایع فعال در یزد که باید برند داشته باشند:

مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند
  • تولید کنندگان مواد غذایی آماده
  • تولید کنندگان مواد غذایی آماده
  • تولید کنندگان محصولات کنجدی
  • تولید کنندگان محصولات غذایی خشک
  • تولید کنندگان فرش و قالی
  • تولید کنندگان پارچه و ریسندگی و بافندگی تولید کنندگان محصولات بهداشتی و شوینده …
  • تولید کنندگان محصولات بهداشتی و شوینده
  • و…
خرید برند آماده

با توجه به اینکه رویه ثبت برند تا حدودی طولانی و سخت میباشد، بسیاری از افراد بهترین راه را خرید برند آماده میدانند. اصولا با خرید برند آماده و پرداخت مقداری هزینه بیشتر،هم قدرت انتخاب داریم هم زمان و ریسک ثبت برند را خریداری میکنیم.

فروش برند آماده

گاها پیش می‌آید که شما اقدام به ثبت برندهای متعدد می‌کنید تا بتوانید طبق برنامه ریزی خودتان ، اساس یک کسب و کار موفق را بچینید و خود را به دیگران معرفی نمایید. اما بخاطر  مشکلاتی توان اجرا سازی این برنامه را ندارید.

یا استراتژی داشتید که یک کالا را با چند برند تجاری روانه بازار کنید . ولی بازخورد این موضوع خوب نبوده و بخواهید فقط با یک برند ادامه فعالیت دهید. در این صورت بقیه برندهایی که ثبت کرده اید مازاد بوده و علاوه بر اینکه زمان و هزینه برای ثبت آن سپری شده است، عملا بلا استفاده می ماند.

شما می‌توانید اقدام به فروش برندهای اضافی خود در کمترین زمان و بدون هیچ دردسری به اشخاصی که به آن نیاز دارند ، نمایید و علاوه بر جبران هزینه های ثبتی، سود خوبی در زمینه فروش برند خود کسب نمایید.

نقل و انتقال برند در ایران کاملا قانونی می‌باشد و بسیار راحت و آسان است و طی زمان کمی این کار انجام می‌گیرد. برای فروش برند خود، می توانید آن را به مجتمع سورنا ثبت سپرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به فروش برند  نماییم .خرید و فروش برند در یزد

این صفحه مختص خرید و فروش برند در یزد میباشد. چنانچه شما خواهان خرید برند آماده میباشید جهت دیدن برندهای موجود در سایت اینجا کلیک کنید و طبقه بندی برند مورد نظر خود را (اعم از مواد غذایی،آرایشی و …) انتخاب نموده و برندهای موجود جهت فروش را ملاحظه نمایید و درصورت انتخاب با ما تماس بگیرید.

چگونگی ثبت برند جهت فروش

چنانچه برند ثبت شده ای جهت فروش دارید ، این مکان بهترین روش را برای فروش برند شما معرفی میکند . فرم مخصوص ثبت برند جهت فروش  را که شامل : ۱- نام و نام خانوادگی خود ۲- نام برند ۳- تصویر برند در سایت مالکیت معنوی یا سند برند یا روزنامه رسمی  ۴- قیمت پیشنهادی برند ۵– تلفن تماس  را تکمیل نموده تا برند شما در معرض دید خریداران قرار بگیرد. جهت ورود به فرم ثبت برند جهت فروش اینجا کلیک کرده یا در نوار کناری سایت بر روی گزینه خرید و فروش برند کلیک کنید و فرم مشخص شده را تکمیل نمایید تا جهت نمایش به عموم در سایت قرار بگیرد. خرید و فروش برند در یزد

قیمت گذاری برند خرید و فروش برند در یزد

جهت فروش برند نیاز به ارزش یابی و قیمت گذاری برند توسط کارشناس رسمی دادگستری خاصه در مورد برندهایی که سابقه مصرف و حضور در بازار را دارند. برندهایی که تازه ثبت شده اند و برای خرید و فروش برند آنها اقدام می گردد بیشتر با توجه به تعداد طبقات و کالاها و همچنین نوع کلمه و یا طراحی آن ارزش گذاری می گردند.

مقالات مرتبط