یزد، بلوار شهید بهشتی (حدفاصل چهارراه مهدیه تا میدان امام حسین) نرسیده به میدان امام حسین، روبروی اداره پست، طبقه فوقانی املاک ۱۲۱
09131588851

قرمز شما را یاد چه چیز می اندازد؟

قرمز

قرمز

برگرفته از ام بی ای نیوز – مرضیه فروتن:

وقتی به آلفا رومئو فکر می کنید، در وهله نخست چه رنگی در ذهن شما تداعی می شود؟ کمپین جدید این خودروساز لوکس ایتالیایی بر روی رنگ قرمز و نماد آن نزد مشتریان در سرتاسر جهان تمرکز می کند.

قرمز شما را یاد چه چیز می اندازد؟

آژانس تبلیغاتی Doner قبل از راه اندازی این کمپین در رسانه های سنتی، آن را در اینستاگرام و توییتر برگزار کرد. در پی تشویق طرفداران آلفا رومئو به عکسبرداری از هر چیز مرتبط با رنگ قرمز، از آن ها خواسته شد تا این تصاویر را با استفاده از هشتگ #MadeOfRed بفرستند. خواه این تصویر یک دسته گل رز، شعله های فروزان آتش یا یک پروانه آماده پرواز باشد، ثبت ماهیت این احساسات برانگیخته شده توسط رنگ قرمز در این جا اهمیت دارد. بهترین محتوای ایجاد شده توسط کاربران در اکانت رسمی آلفا رومئو برای ادغام در یک پالت “Made of Red” مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

قرمز شما را یاد چه چیز می اندازد؟

قرمز شما را یاد چه چیز می اندازد؟

قرمز شما را یاد چه چیز می اندازد؟

قرمز شما را یاد چه چیز می اندازد؟

انگیزه راه اندازی چنین کمپینی از هدف آلفا رومئو برای سبقت گرفتن از رقبا و تقویت روابط میان طرفداران و برند سرچشمه می گیرد. به گفته دیوید آمستل، مدیر امور مشتریان گروه در Doner، آلفا رومئو در بازاری بسیار شلوغ با دیگران رقابت می کند که در آن جا گاهی اوقات برای رانندگان شناسایی خودشان با این برند، نیز سخت است. آن ها از رسانه های اجتماعی به عنوان جایی برای مشارکت طرفدران و همچنین همکاری آن ها با برند بهره می گیرند.
نیکی اوستن، مدیر ارتباطات برند آلفا رومئو خاطرنشان کرد که چگونه رنگ قرمز جزئی جدانشدنی از هویت احساسی و آتشین آن به شمار می رود و کمپین “Made of Red” نیز با هدف زندگی بخشیدن به احساسات متنوعی که افراد هنگام رانندگی با یک خودروی آلفا رومئو با آن ها مواجه می شوند، تلاش خواهد کرد.

پست های مرتبط