یزد، بلوار شهید بهشتی (حدفاصل چهارراه مهدیه تا میدان امام حسین) نرسیده به میدان امام حسین، روبروی اداره پست، طبقه فوقانی املاک ۱۲۱
09131588851

۸ روش برای برندسازی کسب و کار

۲۷۵۱۵_۸۹۱

۲۷۵۱۵_۸۹۱

برگرفته از سایت خلاقیت و نوآوری : بسیاری از شرکت ها سعی می کنند با ایجاد برند، خود را مطرح سازند. وجود برند سبب می شود تا کسب و کار شما به خوبی شناخته شود. دان ایزینگ یکی از کارآفرینان موفق راهکارهایی را برای بهبود برند شما بیان می کند:
۱.با تعریف کردن برند خود شروع کنید. محصول یا خدمتی که شما ارائه می دهید و جایگاهی که کسب وکارتان در بازار دارد را مرور کنید و نگرانی های احساسی و عقلایی که مشتریان شما دارند را در نظر داشته باشید. این هویت برند شما است که باید باعث ارتقای کسب وکار شما شود.
۲.هنگام برندسازی خودتان را در جایگاه مخاطب قرار دهید. هر یک از ما کاراکتر شخصیتی مجزایی داریم که از باورها و ارزش ها و اعتقادهای متمایز از یکدیگر ساخته شده که مشخص می کند ما چه کسی هستیم و با چه کسانی ارتباط داریم.
۳.مواردی که کسب وکار شما را هدایت می کند در نظر بگیرید. بر چه باوری هستید؟ هدف اصلی چیست؟ و قهرمانان این برند چه کسانی هستند؟ با این موارد می توان جایگاه احساسی برند را ایجاد کرد و هویت و کاراکتری برای ارتباطات برند به وجود آورد.
۴. هدف خود را روابط طولانی مدت با مشتریان قرار دهید. طوری برخورد نکنید که سطح انتظارها از شما بالا برود و در نهایت با عملی نشدن خواسته ها بد قول شوید. می توانید با صادق بودن، یک حس اعتماد بین خود و مشتریان ایجاد کنید و هویت سازمان خود را حفظ کنید. آگاه باشید که شرکت شما دارای چه هدفی است و چه ارزش هایی شما را به این سمت سوق می دهند.
۵. برای صحبت با مشتریان خود لحنی مصمم و تن صدای یکنواختی را انتخاب کنید. این به شما کمک می کند که شخصیت و هویت کسب وکار خودتان را مستحکم کنید و در نتیجه عرضه محصولات آسان تر شده و مشتریان دقیقا می دانند که چه انتظاری را باید از محصول یا خدمات شما داشته باشند.
۶.یک مطلب را با روش یکسان چند بار پشت سر هم تکرار نکنید. در کارتان از پیام های کلیدی که یک منظور را می رساند و با هم مرتبط است و ماهیت منسجم دارد به نوبت استفاده کنید.
۷.سعی نکنید که تقلیدی از برندهای معروف و بزرگ باشید. سعی کنید هویت مشخص خودتان را حک کنید. در حقیقت سازمان های مستقل می توانند وضعیت خودشان را برای جذب کردن مشتریانی که به دنبال کالایی با اصالت تر و معتبرتر هستند، ارتقا بخشند.
۸. زدن لوگو روی همه چیز یک راه قدیمی است و دیگر موثر نیست.

پست های مرتبط