مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند

برندسازی و مشارکت در فروش

مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند

برندسازی و مشارکت در فروش : در هر کسب و کار ، فروش مهم ترین مبحث و موضوعی است که باید به آن توجه داشت.تمام کارکنان ، امکانات، هزینه ها، تبلیغات، زیرساخت ها و غیره  برای فروش بیشتر به کار گرفته می شود، پس باید با معنی و مفهوم دقیق آن آشنا شد. فروش یعنی؛ دانش و توانایی به نتیجه رساندن کلیه فعالیت ها و کوشش هایی که نیروهای بازاریابی یک مجموعه به عنوان «بازاریابی» انجام می دهند.فرآیند «فروش» هدف اساسی تمام کسب و کار ها است و برای رسیدن به این هدف مهم باید مسیر یا راهکار مشخص داشت.زمانی که بتوان به واسطه فروش در بازار سهمی ایجاد کرده و یا بر قسمتی از بازار تسلط یافت،می توان گفت که «فروش» موفق بوده است.فروش یک فرآیند رسیدن به توافق بین خریدار و فروشنده بر سر نوع کالا، وظایفی که کالا باید انجام دهد، منافعی که باید تامین کند، قیمت آن، زمان تحویل آن و کلیه خدمات وابسته و مربوط به آن است.

با توجه به تعاریف فوق ، مهمترین رکن در تبدیل ارزش و سودآوری یک کسب و کار ، مبحث فروش می باشد. حتی اگر یک کسب و کار بهترین کالا را تولید یا بهترین خدمات را ارائه دهد، اگر فروش یا بهتر بگوییم سیستم فروش مناسب نداشته باشد، به هر جهت این کسب و کار محکوم به شکست میباشد. حال این سیستم فروش خود شامل زیر مجموعه های تخصصی و مهم دیگر نیز هست که مهم ترین آنها عبارت است از : برندسازی ، بازاریابی ،  تبلیغات ، مذاکره ، روانشناسی بازار ، بررسی رفتار مصرف‌کننده،  تامین و لجستیک، ضمانت نامه و غیره می باشد. هر کدام از این زیرمجموعه های نامبرده خود یک علم و دانش گسترده می باشد که به  همراه تجربه عملی ، موفقیت فروش یک کسب و کار را تضمین می کند.

برندسازی و مشارکت در فروش - مجتمع سورنا ثبت

اغلب صاحبان کسب و کار به دلایل متعددی از جمله عدم زمان کافی برای برندسازی و یا مهم‌تر از آن ، هزینه‌های بالای برندسازی بازاریابی و تبلیغات اصولی ، این مبحث را ، یا اینکه به طور کلی انجام نمی‌دهند یا به صورت آماتور و ضعیف و غیر اصولی به آن می پردازند . همین دلایل این کار آنها موجب از بین رفتن ایده کسب و کاری و سوخت آن می‌شود که بعد از مدتی ، صاحب آن کسب و کار ایده را ناکارآمد خواهد خواند ، در حالی که مشکل اصلی این نیست بلکه عدم رعایت فرآیند های تخصصی کسب و کار از جمله مباحث مرتبط با فروش هست که موجب تضعیف و نابودی کسب و کار میشود .

مجتمع خدمات کسب و کار سورناثبت با استفاده و بهره گیری از دانش و تجربه متخصصان حوزه فروش و علوم زیرمجموعه فروش اعم از انتخاب و ثبت برند و برندسازی ، بازاریابی ، تبلیغات ، مذاکرات فروش ، بررسی عوامل ساختاری فروش ، روانشناسی بازار و سایر علوم مرتبط با آن ، این افتخار را دارد که در خدمت شرکت های علاقه مند و صاحب ایده در زمینه های مرتبط با فناوری اطلاعات باشد. همکاری مجتمع سورنا ثبت با این شرکت‌ها به صورت برندسازی و مشارکت در فروش می باشد. به این ترتیب دوستان و عزیزانی که صاحب ایده های فناوری محور می باشند با همکاری با این مجتمع می‌توانند خدمات مشارکت در فروش و برندسازی که یکی از چند خدماتی مجتمع می باشد را بهره مند گردند.

برای دریافت مشاوره های تخصصی فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما طی حداکثر ۲۴ ساعت کاری با شما تماس بگیرند.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید و فروش کسب و کار و طرح های آماده

ارزشگذاری برند و کسب و کار

استعداد یابی شغلی

تامین تجهیزات و مواد اولیه

برندسازی و مشارکت در فروش

تامین سرمایه و سرمایه گذاری

ساختار سازی کسب و کار

راه اندازی کسب و کار