آکادمی کسب و کار سورنا, مدیریت

روش های کسب درآمد بیشتر

روش های کسب درآمد بیشتر

روش های کسب درآمد بیشتر

پول و درآمد بخش مهمی از زندگی است. بیایید شعارها را کنار بگذاریم، میگویند پول خوشبختی نمی آورد !! اما بی پولی هم باعث بدبختی و هزاران مشکل متعدد میشود. پس باید سعی کنیم فرصت ها دریابیم و بیشترین استفاده را از وقت خود و امکانات موجود برای کسب درآمد بیشتر داشته باشیم. در این مقاله روش های کسب درآمد بیشتر را بررسی میکنیم.

۱- از محدوده ی آسایش خود بیرون بیایید

تمام خواسته های شما خارج از محدوده ی آسایشتان هستند.

محدوده ی آسایش مانند یک زندان خود ساخته است که خودتان را در آن حبس کرده اید. این محدوده شامل افکار و اعتقادات محدود کننده ای درباره ی شخصیت و توانایی های شماست که احتمالا در سنین پایین تر در ذهن شما شکل گرفته باشند و شما نیز به اشتباه هنوز روی آن ها پافشاری میکنید.

یکی از روش های کسب درآمد بیشتر این است که از محدوده آسایش خود خارج شوید. برای اینکه بتوانید درآمدتان را خودتان انتخاب کنید، باید باور داشته باشید که حق شما بیشتر از آن چیزی است که در حال حاضر به دست می آورید. همه چیز با خلاص شدن از محدوده ی آسایش و باورهای محدود کننده شروع می شود؛ وقت آن رسیده که از این زندان رهایی پیدا کنید.
شما می توانید با جایگزین کردن افکار درونی منفی با افکار مثبت و انجام کارهایی که شما را از محدوده ی آسایشتان خارج کنند، یک دگرگونی را در خود به وجود بیاورید. النور روزولت گفته است :”هر روز باید کاری انجام دهید که شما را به وحشت بیاندازد”.

۲- با ثروتمندان معاشرت کنید

رفتار ما کم کم شبیه افرادی می‌شود که با آنها معاشرت می‌کنیم. اگر با ثروتمندان بگردید، افکار آنها را بهتر درک خواهید کرد. نگرش آنها را یاد می‌گیرید و روی شما تاثیر میگذارد. فرصت‌های بیشتری برای افزایش درآمد و کار پیدا خواهید کرد. در برخورد با آن ها سعی کنید قلق‌های آنها را برای افزایش درآمد و ثروت یاد بگیرید. این یکی از روش های کسب درآمد بیشتر است.

مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند
مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند
۳- سرمایه‌گذاری در سهام

کارآفرینان بیشتر در سهام سرمایه‌گذاری می‌کنند. سرمایه‌گذاری از طریق سهام و اوراق قرضه در بازار بین‌المللی با پذیرش ریسک است و باید برایش آماده شوید. اگر جرئت کافی برای سرمایه‌گذاری دارید، این کار را انجام دهید. ولی حتما یک مشاور مالی داشته باشید تا بر روند کار شما نظارت داشته باشند. این یکی دیگر از روش های کسب درآمد بیشتر است.

۴- ارزش وقت را بدانید

وقت طلاست و ارزشش خیلی بیشتر از پول است. پولِ از دست‌ رفته را شاید بشود دوباره به گاوصندوق بازگرداند، اما زمان از دست رفته هیچ‌گاه باز نمی‌گردد. ارزش وقت را بدانید، صبح‌ها زودتر از خواب برخیزید، زمان‌بندی دقیقی برای کارهایتان داشته باشید. اگر برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید باعث میشود از انجام کاهای بیهوده دوری کنید و چند گام از بقیه جلوتر هستید. کارهای بیشتری در طول شبانه‌روز انجام خواهید داد. کارها را از امروز به فردا نیندازید، نگویید فردا شروع می‌کنم، هنوز وقت هست. در بازار رقابتی امروز فقط اگر زود بجنبید برنده خواهید بود.

مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند