۶ اصل موفقیت شرکت

موفقیت شرکت

نام های بزرگی چون اپل، گوگل، سامسونگ و بسیاری از شرکت های دیگر در حوزه فناوری و سایر حوزه ها به سادگی و بدون برنامه تا این حد مهم نشده اند.

چنین شرکت هایی برای اینکه دست کم یک سر و گردن از همتایان خود بالاتر باشند و به اصطلاح در بازار آقایی کنند، از یک سری اصول پیروی کرده اند.

پیروی از این اصول دقیقا به معنای رمز موفقیت آنهاست. برخی از اصولی که برای شرکت های نوآور و بزرگ از نان شب هم واجب تر است:

 

  1. در شرکت های نوآور هر فرد به نوبه خود یک نوآور است
  2. شرکت های نوآور میزان موفقیت ایده های تولیدی را می سنجند
  3. شرکت های نوآور یک ایده را پیش از رسیدن به مرحله تولید بارها و بارها تغییر می دهند
  4. شرکت های نوآور، محصولات خود را با کمک مشتریانشان تست می کنند
  5. شرکت های نوآور با مشتریان و سایر رقبا ارتباط برقرار کرده و حرفشان را می شنوند
  6. شرکت های نوآور از هر چیزی، ایده می گیرند
  7. شرکت های نوآور ایده های خود را بر اساس اصولی چون نیاز متقاضی و خواندن بازار ارائه می کنند
  8. شرکت های نوآور بودجه تحقیق و توسعه خود را با فکر خرج می کنند و از ولخرجی پرهیز می کنند
  9. شرکت های نوآور ایده ها را بر پایه یکسری اصول و با فکر طرح می کنند و نه الله بختکی

 

امتیاز این مطلب
امتیاز شما به این مطلب
[Total: 0 Average: 0]

Related Posts