مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند

ثبت غیرحضوری برند و شرکت

مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند

به سامانه ثبت غیرحضوری برند و شرکت مجتمع سورنا ثبت خوش آمدید. با توجه به وضعیت الان حاکم بر کشور و درگیری با بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی مرتبط در جهت سلامتی اجتماعی و از همه مهمتر ، سیستمی شدن کلیه فرآیندهای خدماتی اطرافمان ، ما هم بر آن شدیم در جهت سهولت کار شما عزیزان ، اقدام به راه اندازی سمانه ثبت غیرحضوری برند و شرکت نماییم. در این سامانه نیاز به مراجعه حضوری به ارگانها به حداقل خواهد رسید.

هدف ما در ابتدای امر ارائه مشاوره های تخصصی در رابطه با کلیه امور ثبتی مرتبط با کسب و کار اعم از برند و شرکت و نوع کسب و کار بصورت رایگان و سپس تهیه پیش نیازهای مورد نیاز جهت ثبت برند و ثبت شرکت در نهایت ثبت غیرحضوری برند و شرکت میباشد. ما در مجتمع سورناثبت با بهره گیری از تجربه و تخصص کارشناسان خود ، در صدد آن هستیم در کمترین زمان ممکن و به بهترین نحو ، اقدام به ارائه مشاوره ها و دانش های تخصصی در حوزه برند و موضوعات حقوقی و ثبتی مرتبط با ثبت شرکت و در مرحله بعد ، انتخاب اسم و ثبت برند انتخابی در خدمت شما عزیزان باشیم.

روند اجرایی ثبت غیرحضوری برند و شرکت در مجتمع سورناثبت بدین شرح است که در ابتدا فرم زیر را تکمیل کرده و پس از حداکثر ۲۴ ساعت کاری ، متخصصان ثبت برند و ثبت شرکت مجتمع سورناثبت با شما تماس خواهند گرفت.اولین قدم ، مشاوره در خصوص نوع کسب و کار و این که آیا بصورت شخصی کار میکنید یا اینکه نیاز به ثبت شرکت دارید و زمینه فعالیت شما و نوع اسم انتخابی جهت ثبت ( درصورتی که برای ثبت برند ، اسمی را از قبل انخاب کرده باشید ) میباشد . قدم بعدی ، بررسی پیش نیازهای لازم و ضروری جهت ثبت شرکت و ثبت برند انتخابی میباشد . درصورتی که نقصی در پیش نیازها وجود داشت ، اقدام به برطرف کردن آن نقص ها خواهیم نمود .  قدم آخر نیز ثبت غیرحضوری برند و شرکت شما میباشد.

تعرفه خدمات ثبت غیرحضوری سال ۱۴۰۰ : 

شرح خدماتکارمزد مجتمع
ثبت شرکت۳۰۰ هزار تومان
ثبت شرکت + امور دارایی + شماره جدید اقتصادی + ارزش افزوده + پلمپ دفاتر۸۰۰ هزار تومان
ثبت برند۲۰۰ هزار تومان
ثبت برند + تایید برند + تشکیل پرونده فیزیکی سازمان + امور سند ۱۰ ساله برند۸۰۰ هزار تومان
مشاوره تخصصی انتخاب بهترین نوع شرکت و پیشنهاد اسم و استعلام برند براساس آخرین علوم برندینگرایگان

برای دریافت مشاوره های تخصصی فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما طی حداکثر ۲۴ ساعت کاری با شما تماس بگیرند.

خاطر نشان میگردد  ما در مجتمع سورنا ثبت برای راحتی بیشتر مشتریان عزیز ، سامانه جست و جوی برند را راه اندازی کرده ایم که با پر کردن فرم مربطه ، طی ۲۴ ساعت ، برندها و نام های پیشنهادی شما جهت ثبت ، توسط کارشناسان بررسی و جست و جو شده و از طریق پیامک به شما عزیزان اطلاع داده خواهد شد. برای ورود به سامانه روی لینک زیر کلیک فرمایید.

از مزایای کلیدی ثبت برند و یا ثبت لوگو می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. ثبت برند، باعث تمایز محصولات یا خدمات شما از دیگر محصولات و خدمات است.
  2. علامت تجاری مصرف کننده را در تصمیم گیری برای انتخاب و خرید کالاها یاری می دهد زیرا در واقع برند معرف ویژگی های یک کالا است.
  3. ثبت لوگو به تولید کننده اجازه خواهد داد که بتواند در پناه و به وسیله آن سهل تر و ساده تر در بازارهای مصرفی رسوخ کند.
  4. علامت تجاری انگیزه‌ای قوی در تولیدکننده ایجاد می‌کند، تا در جهت بهبود کیفیت کالای خود و همچنین کسب شهرت بیشتر سرمایه گذاری نمایند.
  5. ثبت برند باعث می شود تولید کننده در حوزه بین المللی نیز جایگاهی ویژه برای خود داشته باشد.
  6. ثبت علامت تجاری جزء ضروری موافقت‌نامه‌های اعطای نمایندگی است. مشاوره ثبت برند
  7. با ثبت علامت تجاری اجازه استفاده از آنها به اشخاص ثالث داده می‌شود و منبع مستقیم درآمد از محل حق امتیازها می‌باشد.
  8. برند یا علامت تجاری ممکن است برای دریافت وام مفید باشد.
مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند

یک برند مناسب

مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند

بهترین روش برای اینکه بتوان یک برند مناسب داشت این است که در وهله اول کیفیت را بالا برد و در مرحله بعدی تبلیغات گسترده داشت و اینکه بتوانیم بازار مصرف را بشناسیم و نیازهای مصرف کنندگان را بدانیم سپس بتوان جایگاه خود را در بین مصرف کنندگان خاص خود پیدا کرد این خود به خود مشتریان وفادار را ایجاد می کند و این به نوبه خود یک تبلیغ بدون هزینه می‌باشد.

یک برند و علامت تجاری :

  1. باید قابلیت تشخیص کالاها و خدمات را داشته باشد.
  2. شرکت‌ها را قادر می‌سازد محصولات‌شان را از یکدیگر متمایز سازند.
  3. یک نام تجاری خوب باید بتواند پیام محصول را به مصرف کننده برساند.
  4. باعث افزایش فروش شود و وجهه و شهرت شرکت ها را افزایش دهد.
  5. تلفظ آن ساده و روان باشد.
  6. به خاطر سپردن آن آسان باشد.
  7. توجه مصرف کننده را به خود جلب کند.
  8. مزایای استفاده از محصول را در خود داشته باشد.
  9. موقعیت محصول را در میان محصولات رقیب مشخص سازد.

 به خاطر داشته باشید یک برند مناسب بیانگر کسب و کار شما و معرف هویت شرکت شما است، بنابراین در صورتی که بدون در نظر گرفتن بازار های احتمالی محصول یا خدمات در کشور او امتیازاتی که ممکن است در آینده برای علامت تجاری شما رقم بخورد، اقدام به تولید محصولات و خدمات خود کنید متحمل آسیب های جدی ناشی از سواستفاده از علامت تجاری محصولات یا خدمات خود خواهید شد.

ثبت غیر حضوری برند ، ثبت غیر حضوری شرکت . مجتمع سورنا ثبت در این راه به شما کمک خواهد کرد. با کلیک بر روی دکمه زیر با ما در ارتباط باشید.

سورنا ثبت

تلفن دفتر : ۰۳۵۳۷۳۳۴۹۳۴
همراه واحد ثبت برند: ۰۹۱۳۱۵۸۸۸۵۱
همراه واحد ثبت شرکت : ۰۹۱۳۲۵۶۴۹۸۳
ساعات کاری :  ۸ صبح الی ۱۶ عصر

از اینکه با سامانه « ثبت غیرحضوری برند  » با ما همراه بودید کمال تشکر را داریم و امیدواریم که مفید واقع شده باشد . مجتمع سورنا ثبت با بهره‌گیری از متخصصان امور ثبتی اعم از ثبت شرکت ، ثبت برند ، جست و جوی برند ،  اخذ کارت بازرگانی و فروش برند آماده ، بر اساس تکیه بر آخرین علوم کسب و کار و برندینگ ، بازاریابی و تبلیغات و همچنین علم و اطلاع از فرآیندهای قانونی و آخرین آیین نامه ها و بخشنامه های ادارات ثبت شرکتها ، سازمان ثبت علائم تجاری ، اتاق بازرگانی ، سامانه جامع تجارت و سازمان امور مالیاتی ، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. این مجتمع که با عناوین موسسه ثبت شرکت ، موسسه ثبت برند ، موسسه برندسازی ، موسسه بازاریابی و همچنین موسسه تبلیغاتی شناخته می شود ، در منطقه جغرافیایی مرکز کشور ، خدمات نوآورانه ای را پیش روی مشتریان قرار داده است ارزش‌های ما  ، تکیه به علم و فرآیندهای قانونی و ایجاد یک کسب و کار کامل به دور از حاشیه های مخرب است .در یزد ،  بسیاری از دوستان ما را به عنوان موسسه ثبت برند در یزد یا دفتر ثبت شرکت در یزد می شناسند که به صورت علمی و تخصصی به انجام خدمات ثبت شرکت در یزد ، ثبت برند در یزد ، اخذ کارت بازرگانی در یزد و فروش برند در یزد می پردازد . مهمترین خدمت مجتمع سورنا ثبت در مبحث کسب و کار و کارآفرینی ، انجام امور مشارکت در فروش در زمینه محصولات فناوری محور ، با عنوان موسسه مشارکت در فروش سورنا می باشد. برای هرگونه سوال در مورد موضوعات فوق الذکر و مشاوره پیرامون آنها با ما تماس بگیرید