مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند

تامین سرمایه و سرمایه گذاری

مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند

تامین سرمایه و سرمایه گذاری : هر کسب و کار نوپا که به عنوان استارتاپ شناخته می شود ،  برای حضور در بازار و ایجاد و تداوم توسعه خود ، نیاز به سرمایه هر چند به صورت حداقلی دارد . میزان مورد نیاز سرمایه ممکن است از طریق محاسبه حداقل هزینه های جاری اعم از :  خرید تجهیزات و ملزومات هزینه های مکان ، پرسنل ، هزینه های بازاریابی و برندسازی و تبلیغات و نیز سایر هزینه‌های جاری و اداری مربوطه شود. با توجه به اینکه صاحبان ایده پتانسیل خوبی جهت راه اندازی کسب و کار دارند ، ولی جهت عملیاتی کردن ایده های خود و تبدیل به ارزش ،  نیاز به سرمایه به شدت احساس می شود. بارها اتفاق افتاده که به علت نبود سرمایه ایده ها دفن شده اند.

تامین سرمایه و سرمایه گذاری - سورناثبت

 مجتمع سورناثبت به صورت مستقیم با در اختیار گذاشتن سرمایه های نقدی و غیر نقدی ، آماده همکاری با صاحبان ایده میباشد . تامین سرمایه و سرمایه گذاری مجتمع سورناثبت ، هم به صورت ریالی و هم به صورت ارائه دانش های مکمل ، در اختیار گذاشتن پرسنل متخصص ، به دست گرفتن امور تخصصی از قبیل برندسازی و بازاریابی و تبلیغات ، انجام امور ساختاری و زیربنایی و خدمات اداری و ثبتی اعم از ثبت شرکت یا ثبت برند و امور مالکیت معنوی  و در اختیار گذاشتن دفتر کار تجهیزات و ملزومات می باشد .

شیوه همکاری با مجتمع سورنا ثبت به عنوان یک مرکز شتاب دهنده و منتورینگ و مرکز تامین سرمایه و سرمایه گذاری در زمینه ایده های مرتبط با فناوری اطلاعات و آی تی بسیار ساده و به دور از تشریفات خاص و کاغذ بازی و اطاله زمان میباشد. ما با دارا بودن بازارهای متنوع و ارتباطات گستره ، بهترین بستر و زمینه را جهت ایجاد و توسعه و رشد و شکوفایی ایده ها را برای شما ارائه خواهیم داد.

مجتمع سورنا با توجه به حضور مستمر و متمادی خود در بازار و برخورداری است دانش کارشناسان مجرب و متخصص در حوزه کسب و کار آماده ، تامین سرمایه و سرمایه گذاری و ارائه خدمات مرتبط به صاحبان ایده در زمینه فناوری اطلاعات می باشد

متقاضیان و افرادی که در زمینه های مرتبط با فناوری اطلاعات صاحب ایده بوده و خواهان تامین سرمایه و سرمایه گذاری مجتمع سورناثبت هستند ،  می توانند با تکمیل فرم روبرو و یا همچنین با برقراری تماس با مجتمع و مصاحبه با کارشناسان سورنا ثبت ، نسبت به درخواست تامین سرمایه و سرمایه گذاری به مجتمع در ایده مطرح شده خود اقدام نمایند .

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید و فروش کسب و کار و طرح های آماده

ارزشگذاری برند و کسب و کار

استعداد یابی شغلی

تامین تجهیزات و مواد اولیه

برندسازی و مشارکت در فروش

تامین سرمایه و سرمایه گذاری

ساختار سازی کسب و کار

راه اندازی کسب و کار

در مجتمع سورنا سعی بر این است که به بهترین نحوه ممکن مراحل تبدیل ایده به کسب و کار و رسیدن به درآمد و سود پایدار بر اساس ایده های فناوری محور افراد ، گذرانده شود و در مراحل تامین کسب و کار اعم از مواد اولیه و سرمایه و منابع انسانی و … بهترین ها انتخاب و پذیرش گردند. اما ذکر این نکته خالی از لطف نیست که به محض ورود به عرصه کسب و کار ، همت و جدیت و تلاش و نوآوری ،  مهمترین عوامل در پیشرفت و توسعه میباشند.