مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند

فروش برند

مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند

دوستان عزیز در دنیای اقتصاد امروز لازمه صنعت موفق برای هر کسب کار داشتن یک علامت تجاری و برند سازی می‌باشد، چنانچه تاکنون نسبت به ثبت برند یا خرید برند اقدامی ننموده‌اید، هم اکنون اقدام به ثبت برند یا خرید برند نمایید. با توجه به اینکه که درمطالب قبلی در رابطه با تعریف برند، ثبت برند و مزایا و ضرورت آن صحبت کردیم، در این مطلب میخواهیم شما را در خرید برند آماده یا فروش برند راهنمایی کنیم.

چرا خرید برند آماده؟

  1. در صورتی که شما با برندی فعالیت می‌نمایید که آن را به ثبت نرسانده‌اید، در صورتی که شخصی یا شرکت دیگری قبل از شما آن را ثبت نماید می‌تواند جلوی کلیه فعالیت‌های شما را با آن نام تجاری بگیرد، که مستلزم خسارت زیادی می‌باشد.
  2. در صورتی که شما با برندی که متعلق به شما نیست فعالیت نمائید، یعنی محصولی را تولید و یا در هر قسمت از تجارت خود از آن استفاده نمایید، جرمی که مرتکب می‌شوید که شامل جرایم کیفری و حقوقی است و بین ۳ الی ۶ ماه حبس و جرایم نقدی به همراه دارد.
  3. در حال حاضر اکثر نامها عینا و یا مشابها به ثبت رسیده و به ندرت میتوان برند جدیدی را به ثبت رسانید، با توجه به اینکه حداقل زمان لازم برای ثبت برند یا علامت تجاری در ایران بین ۴ الی ۶ ماه می‌باشد، لذا در بسیاری مواقع خرید یک برند به ثبت رسیده توجیه بالاتری نسبت به اقدام جهت ثبت برند جدید دارد.
  4. اصولا با خرید برند آماده و پرداخت مقداری هزینه بیشتر، هم قدرت انتخاب داریم و هم زمان و ریسک ثبت برند را خریداری می‌کنیم.
برای دریافت مشاوره های تخصصی فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما طی حداکثر ۲۴ ساعت کاری با شما تماس بگیرند.

مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند

چرا فروش برند آماده؟

مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند

گاها پیش می‌آید که شما اقدام به ثبت برندهای متعدد می‌کنید. تا بتوانید طبق برنامه ریزی خودتان، اساس یک کسب و کار موفق را بچینید و خود را به دیگران معرفی نمایید. اما بخاطر مشکلاتی توان اجرا سازی این برنامه را ندارید.

یا استراتژی داشتید که یک کالا را با چند برند تجاری روانه بازار کنید، ولی بازخورد این موضوع خوب نبوده و بخواهید فقط با یک برند ادامه فعالیت دهید. در این صورت بقیه برندهایی که ثبت کرده اید، مازاد بوده و علاوه بر اینکه زمان و هزینه برای ثبت آن سپری شده است، عملا بلا استفاده می ماند.

شما می‌توانید اقدام به فروش برندهای اضافی خود در کمترین زمان و بدون هیچ دردسری به اشخاصی که به آن نیاز دارند نمایید و علاوه بر جبران هزینه های ثبتی، سود خوبی در زمینه فروش برند خود کسب نمایید.

نقل و انتقال برند در ایران کاملا قانونی می‌باشد و بسیار راحت و آسان است و طی زمان کمی این کار انجام می‌گیرد. برای فروش برند خود، می توانید آن را به مجتمع سورنا ثبت سپرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به فروش برند نماییم .