برندسازی و مشارکت در فروش
برندسازی و مشارکت در فروش : در هر کسب و کار ، فروش مهم ترین مبحث و موضوعی است که باید به آن توجه داشت.تمام کارکنان ، امکانات، هزینه ها، تبلیغات، زیرساخت ها و غیره برای فروش بیشتر به کار گرفته می شود، پس باید با معنی و مفهوم دقیق آن آشنا شد. فروش یعنی؛ دانش و توانایی به نتیجه رساندن کلیه فعالیت ها و کوشش هایی که نیروهای بازاریابی یک مجموعه به عنوان «بازاریابی» انجام می دهند.فرآیند «فروش» هدف اساسی تمام کسب و کار ها است و برای رسیدن به این هدف مهم باید مسیر یا راهکار مشخص داشت.زمانی که بتوان به واسطه فروش در بازار سهمی ایجاد کرده و یا بر قسمتی از بازار تسلط یافت،می توان گفت که «فروش» موفق بوده است.فروش یک فرآیند رسیدن به توافق بین خریدار و فروشنده بر سر نوع کالا، وظایفی که کالا باید انجام دهد، منافعی که باید تامین کند، قیمت آن، زمان تحویل آن و کلیه خدمات وابسته و مربوط به آن است.
با توجه به تعاریف فوق ، مهمترین رکن در تبدیل ارزش و سودآوری یک کسب و کار ، مبحث فروش می باشد. حتی اگر یک کسب و کار بهترین کالا را تولید یا بهترین خدمات را ارائه دهد، اگر فروش یا بهتر بگوییم سیستم فروش مناسب نداشته باشد، به هر جهت این کسب و کار محکوم به شکست میباشد. حال این سیستم فروش خود شامل زیر مجموعه های تخصصی و مهم دیگر نیز هست که مهم ترین آنها عبارت است از : برندسازی ، بازاریابی ، تبلیغات ، مذاکره ، روانشناسی بازار ، بررسی رفتار مصرفکننده، تامین و لجستیک، ضمانت نامه و غیره می باشد. هر کدام از این زیرمجموعه های نامبرده خود یک علم و دانش گسترده می باشد که به همراه تجربه عملی ، موفقیت فروش یک کسب و کار را تضمین می کند.
اغلب صاحبان کسب و کار به دلایل متعددی از جمله عدم زمان کافی برای برندسازی و یا مهمتر از آن ، هزینههای بالای برندسازی بازاریابی و تبلیغات اصولی ، این مبحث را ، یا اینکه به طور کلی انجام نمیدهند یا به صورت آماتور و ضعیف و غیر اصولی به آن می پردازند . همین دلایل این کار آنها موجب از بین رفتن ایده کسب و کاری و سوخت آن میشود که بعد از مدتی ، صاحب آن کسب و کار ایده را ناکارآمد خواهد خواند ، در حالی که مشکل اصلی این نیست بلکه عدم رعایت فرآیند های تخصصی کسب و کار از جمله مباحث مرتبط با فروش هست که موجب تضعیف و نابودی کسب و کار میشود .
مجتمع خدمات کسب و کار سورناثبت با استفاده و بهره گیری از دانش و تجربه متخصصان حوزه فروش و علوم زیرمجموعه فروش اعم از انتخاب و ثبت برند و برندسازی ، بازاریابی ، تبلیغات ، مذاکرات فروش ، بررسی عوامل ساختاری فروش ، روانشناسی بازار و سایر علوم مرتبط با آن ، این افتخار را دارد که در خدمت شرکت های علاقه مند و صاحب ایده در زمینه های مرتبط با فناوری اطلاعات باشد. همکاری مجتمع سورنا ثبت با این شرکتها به صورت برندسازی و مشارکت در فروش می باشد. به این ترتیب دوستان و عزیزانی که صاحب ایده های فناوری محور می باشند با همکاری با این مجتمع میتوانند خدمات مشارکت در فروش و برندسازی که یکی از چند خدماتی مجتمع می باشد را بهره مند گردند.