ثبت شرکت جامع
☑️☑️ مشاوره و ثبت کامل شرکت :
4میلیون و 500 هزار تومان
1.ثبت شرکت 2.امور دارایی و مالیاتی 3.پلمپ دفاتر 4.روزنامه رسمی
- ✅ گام اول: مشاوره و نیاز سنجی قبل از ثبت
- ✅ گام دوم : بررسی مسئولیتهای حقوقی و مالی
- ✅ گام سوم : انتخاب بهترین نوع شرکت جهت ثبت
- ✅ گام چهارم : ارسال آنلاین فرم و مدارک
- ✅ گام پنجم : ثبت سیستمی و ارائه پیش نویس
- ✅ گام ششم : انجام امور اداری و نهایی ثبت شرکت
- ✅ گام هفتم : پرداخت روزنامه رسمی شرکت
- ✅ گام هشتم : انجام امور مالیاتی شرکت
- ✅ گام نهم : اخذ کد اقتصادی و ارزش افزوده
- ✅ گام دهم : پلمپ دفاتر تجاری شرکت
- ✅ گام یازدهم : تحویل کلیه مدارک شرکت
- ✅ گام دوازدهم : ارائه مشاوره های بعد از ثبت
☑️ مشاوره و ثبت شرکت :
1میلیون و 500 هزار تومان
- ✅ گام اول: مشاوره و نیاز سنجی قبل از ثبت
- ✅ گام دوم : بررسی مسئولیتهای حقوقی و مالی
- ✅ گام سوم : انتخاب بهترین نوع شرکت جهت ثبت
- ✅ گام چهارم : ارسال آنلاین فرم و مدارک
- ✅ گام پنجم : ثبت سیستمی و ارائه پیش نویس
- ✅ گام ششم : انجام امور اداری و نهایی ثبت شرکت
- ✅ گام هفتم : تحویل مدارک و ارائه مشاوره بعد ثبت
درگاهای ارتباطی سورناثبت
برای برقراری ارتباط با هریک از کارشناسان مجتمع سورنا ثبت ، شما عزیزان میتوانید از طریق شماره تماس های زیر با ما تماس بگیرید و یا اینکه با تکمیل کردن فرم ، کارشناسان ما طی 24 ساعت کاری با شما تماس بگیرند.
- واحد ثبت شرکت و کارت بازرگانی
تلفن ثابت : 03537284948
تلفن همراه : 09132564983
- واحد ثبت برند و لوگو
تلفن ثابت : 03537334934
تلفن همراه : 09131588851
چگونگی ثبت شرکت جامع
ثبت شرکت+روزنامه+دفاتر+امور مالیاتی: 4.500 : مجتمع سورنا ثبت ، با بهره مندی از کادری مجرب و مشاوران متخصص در حوزه های حقوقی و ثبتی ، آماده ارائه مشاوره و خدمات تخصصی ثبت شرکت های تجاری اعم از شرکت سهامی خاص ، شرکت با مسئولیت محدود ، شرکت تعاونی ، شرکت های تضامنی و حق العمل کاری و سایر شرکتهای ذکر شده در قانون تجارت ، ثبت موسسات غیر تجاری ، ثبت کلیه تغییرات شرکت ها و موسسات در خدمت شما میبشاد.
باعث افتخار مجتمع سورناثبت هست که با ارائه مشاوره های کامل و تخصصی قبل از ثبت و ثبت تخصصی انواع شرکت و همچنین ارائه خدمات و مشاوره های حقوقی و ثبتی و مالی پس از ثبت و ایضا انجام کلیه امور ثبت شرکت شما و تحویل شماره ثبت ، شناسه ملی ، اساسنامه و آگهی ثبتی ، روزنامه رسمی و پلمپ دفاتر تجاری ، انجام امور دارایی و مالیاتی و اخذ کد اقتصادی و شماره جدید اقتصادی و ارزش افزوده در قبال هزینه فقط 4 میلیون و 500 هزار تومان ، خدمت رسان شما باشیم.
لازم به ذکر هست که صرف پیدا کردن ارزانترین دفتر یا موسسه ثبت شرکت و متعاقب آن ، ثبت شرکت ارزان ، به تنهایی مفید و مثمر ثمر نخواهد بود ، بلکه بعضا ممکن است باعث بروز مسائل و مشکلات عدیده ای ، چه از لحاظ ثبتی و چه از لحاظ حقوقی و مالی بعد از ثبت شرکت شود.
ما به عنوان کسی که متقاضی ثبت شرکت هستیم ، باید بدانیم که در ثبت شرکت و انتخاب یک موسسه و یا دفتر جهت ثبت شرک مان ، چندین متغیر روی تصمیم ما موثر هست که اولین آن قیمت ثبت شرکت میباشد.درحالی متغیرهای مهمتر دیگری نیز وجود دارد که حتما باید به آنها توجه کامل شود از جمله :
- 1.مشاوره کامل قبل از ثبت و نیاز سنجی ثبت شرکت : حتما قبل از اینکه اقدام به ثبت شرک شرکتی بکنیم ، باید بصورت کامل مشاوره بگیریم.اعم از هدف ما از ثبت شرکت چیست ؟ توی چه زمینه ای فعالیت میکنم؟ آیا کسب و کار من نیاز به ثبت شرکت دارد؟ تعداد شرکا چند نفر هستند؟ ماهیت حقوقی ، اعتباری و عرفی شرکتها های مختلف چه تفاوتی با هم دارند ؟ ضرایب مالیاتی شرکتها چیست و چگونه محاسبه میشود ؟ روابط سهامداران شرکت با خود و روابط مدیران شرکت با خود و روابط سهامداران با مدیران شرکت چگونه هست و هرکدام چه اختیارات و مسئولیت هایی دارند؟ و از همه مهمتر با توجه به اوضاع و احوال و جواب به سوالات قبلی ، چه شرکتی برای من مناسب هست ؟
بسیاری از مشکلات بزرگی که بعضی از شرکتها امروز با آنها دست و پنجه نرم میکنند ، عمدتا به خاطر بی توجهی مردم و عدم دانش به نکات ریز حقوقی و مالی قبل و بعد از ثبت میبشاد.یک دفتر ثبتی معتبر ، حتما قبل از ثبت ، نسبت به اهداف و برنامه های شما برای ثبت شرکت مطلع میشود و سپس بهترین نسخه را برای شما تنظیم خواهد کرد و بعد از ثبت هم ، همه مواردی را که منجر به نقص شرکت و بروز اختلال در روند فعالیت شرکت میشود را برشمرده و نسبت به برطرف کردن آنها اقدام خواهد کرد.
- 2.بررسی مسئولیت های حقوقی و مالی ثبت شرکت : یکی دیگر از موارد مهمی که قبل از ثبت یک شرکت و انتخاب یک دفتر ثبتی برای انجام امور اداری و ثبتی برای کسب و کارمون باید در نظر داشته باشیم این است که باید بدانیم مسئولیت هر یک از سهامداران شرکت و همچنین اعضای هیئت مدیره این شرکت بعد از ثبت نسبت به امور مالی شرکت و روابط با اشخاص ثالث چگونه هست.زیرا قانون برای اعضای هیئت مدیره شرکت یکسری اختیارات و مهمتر از آن یکسری مسئولیت ها در نظر گرفته هست.حتی سهامداران شرکت نیز با توجه به نوع شرکتی که ثبت میکنند ، با توجه به میزان آورده خود در شرکت، مسئول بعضی موارد مالی هستند.پس قبل از ثبت شرکت الزاما باید با مشاوره کامل نسبت به انتخاب نوع شرکت و سپس آگاهی از مسئولیت های هریک از مدیران و سهامداران آن شرکت ، اقدام نمود.
شما در حال مطالعه صفحه ثبت شرکت+روزنامه+دفاتر+امور مالیاتی: 4.500 میباشید .
- 3.انتخاب بهترین نوع شرکت جهت ثبت در کسب و کار مورد نظر : همیشه باید در نظر داشته باشیم که انتخاب نوع شرکت ها جهت ثبت با توجه به نوع کسب و کاری که میخواهیم با آن شرکت ورود کنیم ، متفاوت خواهد بود. همانطور که قبلا عنوان شد ، قانون تجارت ایران 7 نوع شرکت را جهت ثبت معرفی کرده است که مهمترین آنها عبارتند از شرکت بامسئولیت محدود ، شرکت سهامی خاص ، شرکت سهامی عام ، شرکت تعاونی ، شرکت تضامنی. همچنین این قانون برای موارد خاص موسسات غیر تجاری را نیز معرفی کرده است که بر خلاف شرکتها ، ماهیت موسسات غیر تجاری و غیر بیزنسی هست. حال با توجه به تعاریفی که قانون تجارت از هرکدام از شرکتها دارد و همچنین محدودیت ها و مشوق های هرکدام از شرکتهای فوق در قوانین و آیین نامه های موضوعه مثل قوانین مالیاتی ، صنعتی ، ارزی و بانکی و غیره ،باید نسبت به انتخاب و ثبت شرکت یا موسسه دقیقا طبق کسب و کار و اهداف خود اقدام نماییم.اینجاست که اهمیت یک موسسه مشاور و یک دفتر ثبت شرکت به عنوان مشاور شما در فرآیند مشاوره ، انتخاب نوع و ثبت دقیق شرکت شما بیش از پیش نمود پیدا میکند.
- 4.تکمیل فرم ثبت شرکت و ارسال مدارک مورد نیاز در یکی از پیام رسان ها بصورت آنلاین و غیر حضوری : قدم بعدی در ثبت شرکت ، تکمیل اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت اعم از اعضا و سمت آنها و درصد سهام ، بازرسین شرکت ، نام شرکت ، موضوع شرکت ، آدرس و کدپستی شرکت ، سرمایه شرکت و تعداد کل سهام ، شماره موبایل اعضا هیئت مدیره که بنام آنها باشد و وضعیت حق امضا و همچنین تصویر شناسنامه و کارت ملی اعضا و بازرسین شرکت بر اساس شرایط و قوانین مرتبط میباشد. از جمله این قوانین و مقررات این است که اعضای هیئت مدیره شرکت و بازرسان همگی باید بالای 18 سال باشند و کارمند دولت نباشند و مدیرعامل شرکت ، در شرکت دیگری مدیرعامل نباشد و همچنین رعایت قانون عدم وجود نسبت فامیلی تا درجه 3 بین اعضا و بازرسین شرکت.
حتی الامکان اعضای شرکت چک برگشتی رفع سو نشده نداشته باشند . به عبارتی اگر چک برگشتی قبلا داشتند ، حتما رفع سو شده باشد.
بعضی از شرکتها برای فعالیت نیاز به یکسری مجوزها دارند (مانند پروانه بهره برداری برای شرکتهای تولید-صنعتی) و بعضی شرکتها نیز میتوانند از یکسری امتیازها استفاده کنند (مثل رتبه یا گرید در شرکتهای پیمانکاری) که در این نوع شرکتها ، اعضای هیئت مدیره یا مدیرعامل ، بسته به نوع مجوز و یا امتیاز ، باید شرایط خاصی را دارا باشند.
در نهایت و بعد از تمیل اطلاعات فوق ، فرم مربوطه و مدارک را از طریق یکی از پیام رسانهای در دسترس ارسال کنیم.امروزه دفترهای ثبت شرکت معتبر ، به همه پیامرسانها دسترسی داشته و در آنها اکانت دارند ولی در حال حاضر و با توجه به شرایط موجود ، بهترین پیامرسان برای امور بیزنسی و کسب و کاری از جمله امور مرتبط با ثبت شرکت ، پیام رسان ایتا میباشد که هم روی کامپیوتر و هم روی گوشی قابل نصب هست و بیشتر مردم هم عضو آن هستند.
- 5.انجام امور سیستمی و ارائه پیش نویسی از شرکت به متقاضی ثبت : مرحله بعد ، پس از تکمیل فرم ها و ارسال اطلاعات و مدارک از طریق یکی از پیام رسانها ، انجام امور سیستمی ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکتها هست . ثبت سیستمی بسیار حساس میباشد و باید دقیقا طبق فرم ها و درخواست های متقاضی ثبت تکمیل شود. اصولا موسسات ثبت شرکت ، دقت زیادی در تکمیل فرم ها و انجام امور ثبت سیستمی شرکتها دارند. چراکه هرگونه خطا در ثبت سیستمی ، در بهترین حالت باعث رد خورد شرکت توسط اداره ثبت شرکتها و از دست رفتن زمان میشود و در حالت بدتر ممکن است منجر به ثبت ناقص یا ثبت اشتباه شرکت شود که اصلاح آن علاوه بر اینکه زمان بیشتری میطلبد ، باعث ایجاد هزینه و خسارت و حتی در بعضی موارد اگر کسی متوجه این اشتباه نشود ، موجب ایجاد مسئولیت های اضافی خطرناک میشود.در بیشتر موارد ، دفتر های متصدی ثبت شرکت ، قبل از تایید نهایی سیستمی شرکت ، پیش نویس اظهارنامه را به عنوان خلاصه ای از اطلاعات ثبت شرکت ، برای متقاضی ارسال میکنند و با تایید متقاضی ، مبادرت به تایید نهایی ثبت سیستمی خواهند کرد. هرچند که خلاصه اطلاعات ثبت شرکت به معنی اطلاعات جامع از مبانی و اساسنامه شرکت نیست و دقت بیشتری را میطلبد.ذکر این نکته خالی از لطف نیست که اساسنامه همان قانون اساسی شرکت میباشد و بعضی از مواد اساسنامه باید دقیقا طبق خواسته و اهداف متقاضی ، بازنویسی یا حتی مواد جدیدی به آن اضافه گردد.
- 6.ارسال مدارک نهایی شرکت جهت امضا و انجام امور اداری ثبت شرکت : بعد از اینکه امور سیستمی شرکت نهایی شد و نام شرکت بررسی و تایید شد ، نوبت به انجام امور بانکی و تشریفات امضا اساسنامه میرسد. بعد از امضا اسانامه و تکمیل مدارک و بررسی اساسنامه و اظهارنامه و محتوای آنها و تایید توسط اداره ثبت و سپس امضا نماینده شرکت و همچنین انجام امور اداری و مالی سازمان ، ثبت شرکت مورد نظر نهایی شده و به اتمام میرسد. بعد از ثبت شرکت ، به عبارت محاوره و عامیانه ، این نوزاد جدید به دنیا آمده است که دارای شماره ثبت ، شناسه ملی ، آگهی ثبتب و اساسنامه میباشد و با این تفاسیر ، یک شخص مستقل هست.
شما در حال مطالعه صفحه ثبت شرکت+روزنامه+دفاتر+امور مالیاتی: 4.500 میباشید .
- 7.انجام تشریفات و پرداخت روزنامه رسمی شرکت : پرداخت و چاپ روزنامه رسمی شرکت جزو الزامات قانونی در ثبت تاسیس هر نوع شرکت و موسسه ای میباشد.یعنی اینکه هر شرکت یا موسسه ای حتما باید پس از ثبت ، نسبت به انجام تشریفات مرتبط با چاپ آگهی ثبت تاسیس شرکت یا موسسه در روزنامه رسمی کشور اقدام نماید. در قانون ، به روزنامه محلی نیز اشاره شده است که در عرف ، برای آگهی تاسیس شرکت ، تا الان الزام و نیازی اساسی برای آن بوجود نیامده است.لازم به ذکر هست که روزنامه رسمی از زیر مجموعه های قوه قضایی میبشاد و دارای وبگاه تخصصی به آدرس rrk.ir هست.برای افتتاح حساب بانکی و یا انجام امور اداری مانند تنظیم اسناد رسمی و سایر موارد ، وجود روزنامه رسمی شرکت الزامی هست.
- 8.انجام امور دارایی و مالیاتی شرکت : پس از ثبت شرکت و پرداخت روزنامه رسمی ، نوبت به انجام تشریفات دارایی و مالیاتی شرکت و انجام ثبت نام های مربوطه میرسد. ثبت نام شماره جدید اقتصادی و اخذ کد اقتصادی و ثبت نام ارزش افزوده و تعیین کدهای آیسیک و اینتا کد دقیقا بر اساس فعالیت شما و میزان ضرایب مالیاتی و مشمولیت ارزش افزوده ، از مهمترین موارد ثبت نام های دارایی و مالیاتی میباشد.برای صدور فاکتور رسمی ، افتتاح حساب بانکی ، دریافت دستگاه کارتخوان ، تایید استعلامات از مراجع مختلف مانند اتاق بازرگانی و یا صنایع و معادن و همچنین پلمپ دفاتر تجاری و از همه مهمتر ، ارسال اظهارنامه های مالیاتی ، حتما نیاز به انجام تشریفات و ثبت نام های مالیاتی میباشیم.
ذکر این نکته خالی از لطف نیست که انجام امور دارایی و مالیاتی شرکت و انجام تشریفات ثبت نام های مالیاتی ، به معنی الزام به پرداخت مالیات توسط شرکت نیست. شرکت ثبت شده ، چه ثبت نام مالیاتی کرده باشد و چه ثبت نام مالیاتی نکرده باشد ، اگر فعالیت داشته و سود کسب کند ، ملزم به پرداخت مالیات هست و اگر سود کسب نکند ، مالیاتی هم پرداخت نخواهد کرد. زیراکه همیشه مالیات ، یک درصد مشخصی از سود خالص شرکت میباشد. حال آنکه اصلا بعضی از شرکتها با توجه به موضوع فعالیت خود و موقعیت مکانی ، ممکن است واجد یکسری از معافیت های مالیاتی باشند.
در نهایت اینکه بعد از ثبت شرکت ، حتما نسبت به امور مالیاتی و دارایی شرکت باید حساسیت بالایی به خرج داد. اگر نسب به امور مالی و بزار و برداشت های شرکت و ثبت آنها سهل انگاری شود ، ممکن است با ضرر و زیان و جریمه هایی از جانب سازمان امور مالیاتی به عنوان کتمان درآمد و فرار مالیاتی مواجه شویم. در همه شرکتها وجود یک حسابدار خبره ، حتی به صورت پاره وقت یا به صورت مشاوره مالی و حسابداری ، ضروری میباشد.
- 9.پلمپ دفاتر تجاری شرکت : هر شرکتی ملزم است بعد از ثبت ، نسبت به پلمپ دفاتر تجاری یعنی دفتر روزنامه و دفتر کل اقدام نماید.
دفتر روزنامه
طبق ماده ٧ قانون تجارت دفتر روزنامه دفتری است که تاجر به طور روزانه تنظیم می کندو به ترتیب تاریخ روز کلیه اعمال تجارتی را در آن به ثبت می رساند. پس دفاتر روزنامه از حیث تاریخ انجام معاملات مرتب بوده و گزارشگر فعالیت روزانه تاجر است
دفتر کل
طبق ماده ٨ قانون تجارت دفتر کل دفتری است که در آن انواع و اقسام معاملات از یکدیگر تفکیک شده و هر نوعی در صفحه مخصوص به خود ثبت می شود . تاجر هر هفته یک بار از روی دفتر روزنامه، دفتر کل را تتظیم می کند.
- 10.تحویل کلیه مدارک به متقاضی و ارائه مشاوره های بعد از ثبت : این بخش ، قسمت پایانی ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها میباشد. در این زمان مدارک شرکت اعم از آگهی ثبتی و اساسنامه که حاوی شناسه ملی و شماره ثبت و سایر اوراق میباشد ، تحویل متقاضی میگردد.چیزی که در این مرحله بسیار مهم است ، ارائه مشاوره های کابردی و حقوقی بعد از ثبت میباشد. مشاوره های کاربردی بعد از ثبت ، راهنمای مدیران و متقاضیان ثبت شرکتها میباشد.
از اینکه با با ما همراه بودید کمال تشکر را داریم و امیدواریم که مطالب عنوان شده در این سایت برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد . مجتمع سورنا ثبت با بهرهگیری از متخصصان امور ثبتی اعم از ثبت شرکت ، ثبت برند ، جست و جوی برند ، اخذ کارت بازرگانی و فروش برند آماده ، بر اساس تکیه بر آخرین علوم کسب و کار و برندینگ ، بازاریابی و تبلیغات و همچنین علم و اطلاع از فرآیندهای قانونی و آخرین آیین نامه ها و بخشنامه های ادارات ثبت شرکتها ، سازمان ثبت علائم تجاری ، اتاق بازرگانی ، سامانه جامع تجارت و سازمان امور مالیاتی ، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. این مجتمع که با عناوین موسسه ثبت شرکت ، موسسه ثبت برند ، موسسه برندسازی ، موسسه بازاریابی و همچنین موسسه تبلیغاتی شناخته می شود ، در منطقه جغرافیایی مرکز کشور ، خدمات نوآورانه ای را پیش روی مشتریان قرار داده است ارزشهای ما ، تکیه به علم و فرآیندهای قانونی و ایجاد یک کسب و کار کامل به دور از حاشیه های مخرب است . مهمترین خدمت مجتمع سورنا ثبت در مبحث کسب و کار و کارآفرینی ، انجام امور مشارکت در فروش در زمینه محصولات فناوری محور ، با عنوان موسسه مشارکت در فروش سورنا می باشد. برای هرگونه سوال در مورد موضوعات فوق الذکر و مشاوره پیرامون آنها با ما تماس بگیرید