به سامانه جست و جوی برند مجتمع سورنا ثبت خوش آمدید.برای جست و جوی برند مورد نظر خود ، ابتدای امر فرم روبرو را تکمیل کرده تا کارشناسان مجتمع طی ۲۴ ساعت اقدام به جست و جوی برند شما در سازمان ثبت علائم تجاری براساس دستورالعمل ها و ضوابط  آن سازمان کرده و نتایج جست و جو را متعاقبا از طریق سامانه پیامک ، به اطلاع شما عزیز میرسانند.

سامانه جست و جوی برند

سامانه جست و جوی برند

با توجه با اینکه جست و جوی برند جهت ثبت خیلی مهم میباشد و همچنین با توجه به اینکه پروسه زمانی ثبت برند بین ۴۵ رو تا ۶۰ روز کاری جهت بررسی اولیه و تایید اولیه طول خواهد کشید ، اگر بدون استعلام و جست و جوی برند مورد نظر ، اقدام به ارسال اظهارنامه اولیه ثبت برند نمایید ، ممکن است متحمل هزینه زمانی ثبت اولیه (۴۵ روز تا ۶۰ روز کاری) شوید.

کارشناسان  برند مجتمع سورنا ثبت با دقت و ظرافت بالا اقدام به استعلام وضعیت برند درخواستی شما جهت ثبت مینمایند. کارشناسان ما ، اسامی پیشنهادی شما را از چهار جهت :

  1. فنی
  2. معنایی
  3. قانونی
  4. تشابهی

مورد بررسی و جست و جو قرار داده و با کمترین ضریب خطا ، نتیجه را طی ۲۴ ساعت به شما عزیزان اطلاع رسانی خواهد کرد.بعد از پیامک نتیجه جست و جوی برند های مورد نظر شما ، در صورت تایید نشدن تمام یا بعضی از اسامی میتوانید با استفاده از لینک موجود در پیامک ارسالی و مراجعه به صفحه مربوطه ، دلایل رد را مشاهده و مطالعه فرمایید.

لازم به ذکر است که پروسه جست و جو در سامانه جست و جوی برند مجتمع سورنا کاملا رایگان میباشد و همچنین با توجه به اینکه در سازمان ثبت علائم تجاری و شرایط حاکم بر آن ، هیچگونه تضمینی جهت تایید نهایی اسامی قابل ارائه نیست ، مجتمع سورنا احتمال تایید شدن برندها را ۵۱ درصد اعلام مینماید.