آکادمی کسب و کار سورنا, بازاریابی, دسته‌بندی نشده, علمی و آمزشی

شرایط دیجیتال مارکتینگ

شرایط دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

شرایط دیجیتال مارکتینگ : امروزه، شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی را در بازاریابی کسب و کارها دارند و اهمیت آن‌ها در ایجاد یک استراتژی بازاریابی مناسب است.

شرایط دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی به طور مناسبی فراهم شده . یکی از نکات اساسی در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، دقت به موضوعاتی است که کاربران در مورد آن‌ گفت و گو می‌کنند. شما باید به نظرات مخاطب گوش دهید، در بحث‌ها شرکت کنید و با بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، میزان جذابیت هر مطلب را بر اساس تعداد لایک و به اشتراک‌گذاری آن مورد ارزیابی قرار دهید. به اشتراک‌گذاری مطالب اهمیت بالایی دارد زیرا این کار یک تبلیغ رایگان برای کسب و کار شما محسوب می‌شود. پس محتوایی را تولید کنید که میزان به اشتراک‌گذاری آن بالا باشد.

مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند

علاقه مردم ایران به بازاریابی دیجیتال در سالهای اخیر افزایش پیدا کرده است، در دنیا نیز دیجیتال مارکتینگ به عنوان یکی از راه های پرطرفدار که استفاده از اصول و راه کارهای آن می تواند باعث رشد کسب و کارها و افزایش درآمد شود مطرح است.در این مقاله شرایط دیجیتال مارکتینگ را بررسی می کنیم.

یادگیری اصول و روش های دیجیتال مارکتینگ در کنار دانش نیاز به تجربه هم دارد، این دانش هر لحظه در حال تغییر و تحول است. به همین دلیل باید تلاش کرد تا دانش و اطلاعات خود را به روز کنیم .

مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند
۱- بازاریابی محتوا

با بازاریابی محتوا، می‌توانید با تولید محتوای باکیفیت برای کاربران خود، فروش بیشتری را به دست آورید. محتوای مورد نظر را می‌توانید در هر پلتفرم اینترنتی ایجاد و برای مخاطب ارسال کرد. ارسال پیام در توییتر، آپلود ویدیو در یوتیوب و نوشتن مطالب مختلف در وب‌سایت. این روش دارای بازده بسیار خوبی است زیرا محتوای شما را با روش‌های دیگری از قبیل بازاریابی سئو و شبکه‌های اجتماعی ادغام می‌کند و در نتیجه، بهره‌وری کار افزایش می‌یابد.

۳- تبلیغات موبایلی

تمام روش‌های تبلیغات دیجیتال را می‌توان روی تلفن همراه اجرا کرد. اما، برخی از روش‌های بازاریابی فقط قابل اجرا بر روی تلفن‌های همراه، هستند. به عنوان مثال، تبلیغات پیامکی, که به منظور بازاریابی محلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با ارائه خدمات پیامکی، امکان دریافت پیشنهاد‌های ویژه، تخفیف ها و اخبار جدید شرکت را برای مشتریان خود فعال کنید.

۲- بازاریابی پورسانتی

یکی دیگر از شرایط دیجیتال مارکتینگ بازاریابی پورسانتی است. بازاریابی پورسانتی یا همکاری در فروش، روشی است که در آن به ازای جذب هر مشتری، مبلغی به فرد جذب‌کننده پرداخت می‌شود. این نوع بازاریابی مانند استخدام کارمند برای فروش محصولات یا خدمات یک شرکت و پرداخت پورسانت به ازای هر فروش است. در بازاریابی پورسانتی، تنها برای فروش‌های صورت گرفته پول پرداخت می‌شود.

مقالات مرتبط