آکادمی کسب و کار سورنا, اشتغال و کارآفرینی, دسته‌بندی نشده, علمی و آمزشی

شرایط ایجاد اشتغال

شرایط ایجاد اشتغال
شرایط ایجاد اشتغال :

دولت موظف است با تسهیل روند سرمایه گذاری و حرکت دادن بازارهای مالی به داخل کشور و نیز با کمک بخش خصوصی درصدد ورود سرمایه های خارجی به کشور برآید تا بتواند بر اقتصاد کشور تاثیر مثبت بگذارد. همچنین قبل از هر گونه اقدام برای جذب سرمایه گذار خارجی، دولت باید موانع موجود را حل و فصل کند. در این مقاله شرایط ایجاد اشتغال را بررسی می کنیم.

مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند
مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند
اشتغال و بیکاری :

اشتغال و بیکاری در سال‌های دور فاصله ی زیادی از هم داشتند، اما امروزه این دو بیشتر از هر زمانی به هم نزدیک هستند. شرایط حال حاضر و وضعیت اقتصادی که در دنیا وجود دارد هم نقش خودش را در فرایند بیکاری و اشتغال زایی در تمام دنیا گذاشته است. یکی از واضح ترین اتفاقات که تاثیر مستقیم در اشتغال و بیکاری دارد روابط و جنگ و دعواهایی است که کشورها برای کسب درآمد بیشتر با هم به رقابت می پردازند. شرایط ایجاد اشتغال امری مهم است.

ایجاد شغل بدون سرمایه :

در اینترنت اگر جست‌وجویی کنیم کلماتی مثل شغل ، کار، ثبت شرکت ، کسب درآمد،ایجاد شغل, کسب درآمد اینترنتی جزو بیش‌ترین کلماتی هستند که افراد آن را جست‌‌وجو می کنند. خیلی‌ها به محض این که نامی از شغل می‌آید، شرایطی را برای خودشان ترسیم می‌کنند که میز کارمندی و گروهی از افراد را به عنوان ارباب‌رجوع خود تصور می‌کنند. شرایط ایجاد اشتغال در اینترنت نیز روند خاصی دارد.

اما هدف ما در این مقاله از شغل، داشتن شغل بر مبنای توان‌مندی‌ها و مهارت‌ها و دانشی است که می‌توانیم آن‌ها را کسب کنیم یا ارتقا بدهیم. البته ممکن است کارمندی هم نوعی شغل باشد که با مهارت‌ها و دانش و توانایی‌های شما مطاقبت داشته باشد که می‌تواند در همین گروهی از شغل که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم قرار بگیرد.

توان مالی :

فرض بر این که هیچ گونه منبع یا سرمایه‌ای برای راه اندازی شغل وجود ندارد. واژه شغل مثل یک شمشیر دو لبه با مردم ما برخورد می‌کند. بعضی‌ها که شغل دارند خیلی شنیدن این کلمه آزارشان نمی‌دهد و گروهی که شغل ندارند با شنیدن این کلمه چالشی بزرگ در مسیر زندگی و افکارشان ایجاد می‌شود. توان مالی یکی دیگر از شرایط ایجاد اشتغال بود.

مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند