ثبت شرکت, ثبت شرکت در یزد تخصصی, مدیریت

مریم شایق – وکیل پایه یک دادگستری یزد

مریم شایق - وکیل پایه یک دادگستری یزد

مریم شایق – وکیل پایه یک دادگستری یزد : برای موفقیت در پرونده های حقوقی ، وجود تخصص لازم و ضروری می باشد. اما یک مورد ضروری تر ، وجود تمرکز و دقت در بررسی پرونده ها ، مطالعه بدون وقفه و تطبیق موضوعات مورد نظر با قوانین جاری ، شناخت طرفین دعوا به خصوص طرف مقابل دعوای ما و خلاصه کلام وقت گذاشتن برای پرونده قبل از جلسه دادرسی و یافتن بهترین راه جهت دفاع و به سرانجام رساندن به نحو مطلوب پرونده موکل و در صورت لزوم همراهی و پیگیری بعد از صدور رای می باشد.

مریم شایق - وکیل پایه یک دادگستری یزد

مشخصات یک وکیل خوب

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در برخورد با مشکلات قضایی و حقوقی و مواجه شدن با دادگاه و مسائل مرتبط با آن ، مساله انتخاب وکیل است. این امر بسیار دارای اهمیت است زیراکه انتخاب وکیل می‌تواند به طور کامل مسیر پرونده قضایی را تغییر دهد. اگر شما وکیل عالم و خبره‌ای انتخاب نکنید احتمال ورود ضرر و شکست در پرونده  بسیار زیاد خواهد بود. در مقابل اگر هوشمندانه عمل کنید و با جستجوی وکیل خوب و مجرب و با تجربه ، انتخاب درستی داشته باشید حتما می‌توانید از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر مادی و معنوی پیشگیری کرده و در پرونده پیش رو موفق بیرون بیایید .یک وکیل خوب و با تجربه کسی است که با موکل خود روراست و صادق باشد. وکیل باید پیش از ورود به پرونده تمام جوانب پرونده را بسنجد، درباره آن تحقیق کند، به روند قانونی و رویه قضایی و فرآیند دادرسی مسلط باشد و حتما از صحت اظهارات افراد و طرفین دعوا و به خصوص درستی اظهارات موکل خود اطمینان حاصل کند.وکیل باید راستگو باشد، مسئولیت‌پذیر و متعهد باشد و تمام زوایای پرونده را با موکلش در میان بگذارد. اگر سختی یا گره یا مشکلی در روند رسیدگی به پرونده در محاکم وجود دارد حتما باید آن را با موکل خود در میان بگذارد. علاوه بر این یکی از خصوصیات وکیل حرفه ای این است که حتما مسائل حقوقی و قواعد پیچیده‌ای که ممکن است درک آن‌ها برای موکل سخت باشد را به خوبی برای موکل خود روشن کند.در زمان جستجوی وکیل باید به این نکته توجه کنید که وکیل حتما باید امانت‌دار و رازدار موکل باشد و به حسن اخلاق و حسن شهرت وکیل هم توجه داشته باشید.

اینجانب مریم شایق – وکیل پایه یک دادگستری یزد و کارشناس ارشد حقوق خصوصی ، با سابقه حدود ۸ سال در حوزه خدمات حقوقی و دارای عضویت کانون وکلای یزد ، ارائه دهنده خدمات متنوع حقوقی و وکالت در یزد میباشم. با توجه به تنوع پرونده های حقوقی در یزد و لزوم تسلط کامل بر هر یک از این پرونده ها از لحاظ علمی و عملی و تسلط کلامی مناسب جهت به نتیجه رساندن پرونده ها ، وجود وکلای متخصص بیش از پیش احساس می شود . تفاوت در فرایند بررسی پرونده های قضایی و الزامات و نیازهای قبل و بعد از ارائه دادخواست در هر یک از حوزه‌های مختلف حقوقی ، وجود یک وکیل کارآزموده در مراحل مختلف دادرسی برای هر طرف لازم و ضروری است. با اینکه تعداد افراد وکیل در یزد در طی سالهای گذشته افزایش چشمگیری داشته ، لیکن باز هم نیاز به وکیل متخصص و مورد اعتماد و مسلط به علوم حقوقی و فرآیندهای عملی دادرسی و مسلط به علم کلام بیش از پیش احساس می شود.

سورنا ثبت

تلفن دفتر : ۰۳۵۳۷۳۳۴۹۳۴
همراه واحد ثبت برند: ۰۹۱۳۱۵۸۸۸۵۱
همراه واحد ثبت شرکت : ۰۹۱۳۲۵۶۴۹۸۳
ساعات کاری :  ۸ صبح الی ۱۶ عصر

از اینکه با معرفی سرکار خانم « مریم شایق – وکیل پایه یک دادگستری یزد  » با ما همراه بودید کمال تشکر را داریم و امیدواریم که مفید واقع شده باشد . مجتمع سورنا ثبت با بهره‌گیری از متخصصان امور ثبتی اعم از ثبت شرکت ، ثبت برند ، جست و جوی برند ،  اخذ کارت بازرگانی و فروش برند آماده ، بر اساس تکیه بر آخرین علوم کسب و کار و برندینگ ، بازاریابی و تبلیغات و همچنین علم و اطلاع از فرآیندهای قانونی و آخرین آیین نامه ها و بخشنامه های ادارات ثبت شرکتها ، سازمان ثبت علائم تجاری ، اتاق بازرگانی ، سامانه جامع تجارت و سازمان امور مالیاتی ، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. این مجتمع که با عناوین موسسه ثبت شرکت ، موسسه ثبت برند ، موسسه برندسازی ، موسسه بازاریابی و همچنین موسسه تبلیغاتی شناخته می شود ، در منطقه جغرافیایی مرکز کشور ، خدمات نوآورانه ای را پیش روی مشتریان قرار داده است ارزش‌های ما  ، تکیه به علم و فرآیندهای قانونی و ایجاد یک کسب و کار کامل به دور از حاشیه های مخرب است .در یزد ،  بسیاری از دوستان ما را به عنوان موسسه ثبت برند در یزد یا دفتر ثبت شرکت در یزد می شناسند که به صورت علمی و تخصصی به انجام خدمات ثبت شرکت در یزد ، ثبت برند در یزد ، اخذ کارت بازرگانی در یزد و فروش برند در یزد می پردازد . مهمترین خدمت مجتمع سورنا ثبت در مبحث کسب و کار و کارآفرینی ، انجام امور مشارکت در فروش در زمینه محصولات فناوری محور ، با عنوان موسسه مشارکت در فروش سورنا می باشد. برای هرگونه سوال در مورد موضوعات فوق الذکر و مشاوره پیرامون آنها با ما تماس بگیرید