اخذ کارت بازرگانی در کرمان, کارت بازرگانی

موسسه اخذ کارت بازرگانی در کرمان

اخذ کارت بازرگانی در کرمان

موسسه اخذ کارت بازرگانی در کرمان : اگر در شهر یا استان کرمان زندگی می کنید حتما نظاره گر تنوع صنایع در این استان بوده اید .توسعه همه‌جانبه و سرمایه‌گذاری‌های عمرانی و اقتصادی و به خصوص ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، ارگ جدیدبم و راه‌آهن بافت و پیوستن خط راه‌آهن سراسری کشور و امتداد آن تا آب‌های خلیج فارس و تأسیس فرودگاه جدید رفسنجان و ده‌ها پروژه دیگر از موارد مهم و قابل اشاره میباشد.حضور این صنایع باتوجه به مطالبات فوق الذکر وجود یک واحد خدمات بازگانی یا شرکت هایی را که در عرصه بازرگانی داخلی و بین المللی فعالیت می کنند را ایجاب می کند و اگر نظاره گر بازار باشیم در خواهیم یافت که صادرات به عنوان یک فعالیت ارزآور و سودآور با توجه به قیمت پایین کالاهای ایرانی که به لطف افزایش نرخ ارز به وجود آمده مد نظر همه فعالان اقتصادی قرار گرفته است. در ادامه به بررسی مراحل و هزینه اخذ کارت بازرگانی در کرمان و در نهایت به معرفی مجتمع سورناثبت به عنوان متولی و موسسه اخذ کارت بازرگانی در کرمان خوهیم پرداخت.

مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند

حال برای ورود به این بیزینس سود آور و صادرات کالا به یک کارت بازرگانی معتبر نیاز داریم . کارت بازرگانی مجوزی برای صادرات کالا از مبدا ایران و واردات کالا به مقصد ایران می باشد . در این مقاله به چگونگی اخذ کارت بازرگانی در کرمان می پردازیم و مراحل و گام های اصلی آن را شرح خواهیم داد.باعث افتخار است که این مقاله حاصل تجربه های متخصصین مجتمع سورنا ثبت به عنوان متولی و موسسه اخذ کارت بازرگانی در کرمان میباشد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

  • اولین پیش نیاز اخذ کارت بازرگانی در کرمان داشتن یک مکان غیر مسکونی فعال می باشد ،مکان حتما باید فعال باشد.
  • دومین پیش نیاز جهت اخذ کارت بازرگانی داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم برای متقاضی و داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا موقت می باشد.
  • سومین پیش نیاز داشتن یک مجوز فعالیت به نام متقاضی باشد . مجوز های فعالیت مانند پروانه بهره برداری جواز تاسیس جواز کسب و غیره می باشد.
  • چهارمین پیش نیاز جهت اخذ کارت بازرگانی داشتن یک حساب جاری فعال به نام متقاضی می باشد که باید دارای سابقه مناسب و گردش حساب مناسب و موجودی حداقل ۲میلیون تومان می باشد.
  • پنجمین پیش نیاز داشتن پرونده فعال مالیاتی در اداره دارایی می باشد . به علت اینکه استعلامات مالیاتی بصورت اتوماسیون گرفته می شود گام ثبت نام شماره جدید اقتصادی حتما باید ۴۵ باشد.

در آخرین مرحله اخذ کارت بازرگانی در کرمان در صورتی که پیامک تایید از جانب اتاق بازرگانی به شما رسید با پرداخت فیش های اتاق بازرگانی و در دست داشتن اصل مدارک که درمرحله ثبت نام داشتید به اتاق بازرگانی مراجعه و مدارک را به کارشناسان مربوطه تحویل دهید. اصولا از این مرحله تا صدور کارت حدودا  ۱۵ روز طول خواهد کشید در این اتاق اقدام به استعلام اطلاعات از ارگانهای مختلف و انجام تشریفات لازم جهت چاپ و صدور کارت هوشمند بازرگانی خواهد نمود.

در صورتی که مدارک فوق الذکر تکمیل بود با مراجعه به اتاق بازرگانی کرمان واقع در ابتدای بلوار جمهوری اسلامی – نبش خیابان شهید لاری نجفی اقدام به تشکیل پرونده جهت اخذ کارت بازرگانی در کرمان  و تعیین وقت بازدید می کنید بعد از انجام تشریفات بازدید و تایید از جانب مسئول مربوطه اقدام به ثبت نام اینترنتی اخذ کارت بازرگانی در سامانه هوشمند اخذ کارت بازرگانی نموده و با تکمیل کردن اطلاعات و بارگذاری ضمائم مربوطه اقدام به تائید نهایی ثبت نام اینترنتی می کنید.

تشریفات صدور و اخذ کارت بازرگانی در کرمان در اداره کل ثبت شرکتها و مالیکت صنعتی و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران صورت می گیرد. در بدو امر مراحل و مدارک مورد نیاز در اداره ثبت شرکتها ذکر و در مرحله دوم مراحل و مدارک مورد نیاز در اتاق بازرگانی شرح داده می شود.

مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند
  • سه برگ اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی، جهت اخذ کارت بازرگانی در کرمان
  • پلمپ دفاتر تجارتی ( روزنامه و کل ) در سال جاری و ارائه گواهی پلمپ دفاتر تجارتی، جهت اخذ کارت بازرگانی
  • یک برگ فتوکپی شناسنامه ( در صورتی که متقاضی شخص حقیقی باشد )، جهت اخذ کارت بازرگانی
  • فتوکپی آگهی تاسیس شرکت و آخرین تغییرات آن ( در صورتی که متقاضی شخص حقوقی باشد)، جهت اخذ کارت بازرگانی
  • فیش پرداختی حق الثبت نام در دفاتر بازرگانی، جهت اخذ کارت بازرگانی
  • چنانچه امور توسط وکیل رسمی شرکت یا شخص انجام می شود اصل یا فتوکپی برابر اصل سند رسمی وکالت، جهت اخذ کارت بازرگانی

شرح موارد :

۳- در صورتی که متقاضی اخذ کارت بازرگانی در کرمان ، شرکت باشد ارائه روزنامه رسمی تاسیس شرکت همراه با آخرین تغییرات در شرکت ضروری می باشد.

۴- در صورتی که امور توسط وکیل انجام می پذیرد ارائه وکالت نامه رسمی نیز ضروری میباشد. پس از تهیه مدارک فوق الاشعار به واحد ثبت نام دفاتر بازرگانی مراجعه و مسئول مربوطه نسبت به ثبت اظهارنامه ها در دفتر ثبت نام تجارتی اقدام و شماره دفتر را در روی سه نسخه اظهارنامه درج و نسبت به امضا و مهر نمودن اظهارنامه ها اقدام می نماید سپس یک نسخه از اظهارنامه را جهت بایگانی در سوابق ضبط و دیگر نسخه را تحویل متقاضی میدهد. در این مرحله انجام کار در اداره ثبت شرکتها به اتمام رسیده با در دست داشتن مدارک به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مراجعه گردد.

۵- حق الثبت نام در دفاتر بازرگانی با عنایت به قانون درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین مبلغ چهل هزار ریال می باشد که پس از اخذ فیش نسبت به واریز مبلغ مذکور در شعب بانک ملی معین اقدام و رسید پرداخت به واحد مربوطه بهمراه سایر مدارک ارائه گردد.

۶- فتوکپی شناسنامه ( شخص حقیقی )، جهت اخذ کارت بازرگانی.

۱- سه برگ اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی را جهت اخذ کارت بازرگانی در کرمان  از اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی دریافت و طبق فرم ضمیمه آن را تکمیل و امضا نمایید.

۲- هر شخصی که به واسطه فعالیت خود تاجر محسوب شود می بایستی دارای دفاتر قانونی باشد این دفاتر طبق قانون تجارت دفتر روزنامه، دفتر کل نام دارد. تاجر وفق مقررات نسبت به درج صورت حسابهای خود در آنها اقدام می نماید این دفاتر وقتی دارای سندیت خواهد بود که در اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت و پلمپ آنها اقدام نماید.
برای اخذ کارت بازرگانی اشخاص حقوقی و حقیقی بایستی دارای دفاتر قانونی (روزنامه وکل) باشند بنابراین با توجه به میزان معاملات خود نسبت به اخذ دفتر با تعداد صفحات لازم تهیه و در دایره پلمپ دفاتر ثبت شرکتها اقدام و یک برگ گواهی پلمپ دفاتر تجارتی از واحد فروش اوراق بهادار تهیه و پس از پلمپ دفاتر نسبت به تکمیل آن ( طبق فرم ضمیمه) اقدام و مسئول مربوطه نسبت به امضا و مهر آن اقدام خواهد نمود.

ابطال کارت بازرگانی در کرمان

متقاضی ابطال کارت بازرگانی در کرمان با در دست داشتن اصل کارت بازرگانی و یک برگ تقاضای ابطال به واحد ثبت نام در دفتر بازرگانی کرمان مراجعه و مدارک مزبور ارائه شود و مسئول مربوطه نسبت به ثبت تقاضانامه و درج شماره در روی آن مراتب را در دفتر ثبت می نماید پس از ثبت به اتاق بازرگانی کرمان مراجعه و مدارک مذکور در صفحات بعدی تهیه و تحویل گردد.

  • مدارک مورد نیاز جهت ابطال کارت بازرگانی در کرمان ( ویژه اشخاص حقوقی ) :

  • تقاضای شرکت در ٢ نسخه
  • گواهی مفاصاحساب دارایی آخرین سال مالیاتی : اصل و کپی آن
  • اظهارنامه ابطالی ثبت دفاتر تجارتی ٢ نسخه اصل
  • صورت جلسه مجمع عمومی برای شرکتهای سهامی عام خاص تعاونی ها و صورتجلسه هیات مدیره برای سایر شرکتها مبنی بر انحلال شرکت
  • تصویر روزنامه رسمی مبنی بر اعلام انحلال شرکت
  • اصل کارت بازرگانی و کپی صفحات اول و دوم

تذکر ١- اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی برای ابطال کارت خود می تواننددرخواست خود را به اتاق بازرگانی کرمان  تسلیم نمایند یا می توانند مستقیما به وزارت بازرگانی کرمان مراجعه کنند در هر حال ابطال با موافقت و ابلاغ وزارت بازرگانی در اداره مرکزی کارت بازرگانی کرمان صورت خواهد گرفت.
تذکر ٢- کلیه شرایط فوق برای اشخاص خارجی نیز قابل اعمال و تسری است.
تذکر ٣- در صورت مفقود شدن کارت بازرگانی اشخاص حقیقی و حقوقی تنها ارائه درخواست شخص و اعلام مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار کافی است .
تذکر ۴- در صورت سرقت کارت بازرگانی اشخاص حقیقی و حقوقی تنها ارائه درخواست شخص و اعلام مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار و گواهی از اداره آگاهی و امثالهم کافی می باشد.

 

شرایط اتباع خارجی برای اخذ کارت بازرگانی در کرمان

لازم به ذکر هست که اتباع خارجی هم میتوانند اقدام به اخذ کارت بازرگانی در کرمان نمایند و نکته مهم اینکه در صورتی به بازرگانان و تجار خارجی کارت بازرگانی تجاری تعلق می گیرد که کشور آنها نیز به بازرگانان و تجار ایرانی اجازه فعالیت بازرگانی بدهد. همچنین برای تجار و بازرگانان خارجی که متقاضی اخذ کارت بازرگانی در کرمان هستند، بهره مندی از تمامی شرایطی که در بالا ذکر شد به غیر از داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت ضروری است. این افراد باید برگه اقامت معتبر و پروانه کار نیز داشته باشند. یکی از شرایط دیگری که به منظور صدور کارت بازرگانی برای اتباع خارجی لازم و ضروری  است تایید صلاحیت مدیران خارجی از طریق سفارتخانه کشور متبوعشان میباشد.

حال بطور خلاصه به چند موضوع مهم پیرامون کارت بازرگانی اعم از نکات ، معایب و مزایای اخذ کارت بازرگانی در کرمان میپردازیم :

 

ضرورت دریافت کارت بازرگانی در کرمان برای تجار و بازرگانان :

داشتن کارت بازرگانی تجاری برای واردات از مناطق آزاد لازم و ضروری است.

صادرات تمامی کالاهای مجاز بازرگانی از ایران  تنها با کارت بازرگانی تجاری معتبر امکان پذیر است

جهت صدور ویزای تجاری و همچنین صدور انواع گواهی مبدا به کارت بازرگانی تجاری نیاز خواهید داشت.

به منظور عضویت در اتاق بازرگانی کرمان باید ابتدا اقدام به اخذ کارت بازرگانی در کرمان نمود.

وجود کارت بازرگانی تجاری  ارتباط با بازرگانان و تجار خارجی را آسان تر می کند و امکان مبادله اطلاعات تجاری در سطح جهان را میسر می سازد.

با داشتن کارت بازرگانی تجاری می توانید در نمایشگاه های ملی و بین المللی داخلی و خارجی شرکت نمایید.

در صورتی که قصد فعالیت به عنوان یک حق العمل کار گمرک را دارید حتما باید از کارت بازرگانی برخوردار باشید.

در ادامه مبحث صادارت و واردات به منظور انجام تشریفات گمرکی نظیر ثبت سفارش و ترخیص کالا، کارت بازرگانی لازم خواهد بود.

شرایط دریافت کارت بازرگانی در کرمان

به طور کلی اشخاص حقیقی یا حقوقی باید دارای یک سری شرایط کلی باشند و همچنین مدارک مورد نیاز را داشته باشند تا مجاز به دریافت کارت بازرگانی در کرمان شوند که طبق آخرین بخشنامه اتاق بازرگانی کرمان مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

حداقل سن بیست و سه سال تمام

پایان خدمت برای آقایان

حداقل مدرک دیپلم

محل کسب با موقعیت اداری اعم از ملکی یا استیجاری در استان کرمان

دفاتر قانونی و ارایه اظهارنامه ثبتی

حساب جاری در یکی از بانک ها و داشتن گواهی عدم چگ برگشتی

نبود اشتغال در وزارتخانه ها و سازمان های دولتی و قوای سه گانه

نداشتن ورشکستگی به تقصیر و تقلب

عدم محکومیت موثر کیفری

معافیت و یا نداشتن بدهی موضوع ماده ۱۸۶ قانون مالیات های مستقیم

داشتن گواهی حضور و موفقیت در دوره های توجیهی در اتاق بازرگانی کرمان

داشتن کد اقتصادی

گواهی از گمرک ایران، مبنی بر عدم بدهی ماده ۷ قانون امور گمرکی و یا تعیین تکلیف بدهی و گواهی عدم قاچاق و جعل گمرکی

داشتن حساب جاری معتبر بدون چک برگشتی و دارای حساب شبا و دسته چک

مزایای داشتن کارت بازرگانی در کرمان چیست؟

خال پس از فهمیدن مفهوم کارت بازرگانی ، نوبت به مزایای اخذ کارت بازرگانی در کرمان می رسد :

دریافت کارت بازرگانی در کرمان برای تجار، ابعاد مختلفی دارد از جمله بعدحقوقی و اداری ، بعد روانی، بعد اقتصادی، بعد اجتماعی که به آنها خواهیم پرداخت :

عامل اعتماد ساز : در تجارت از قدیم الایام یک رکن اساسی بنام اعتماد وجود داشته است. تجار بر شاخصه های اعتماد ساز بایکدیگر معامله می کرده اند. داشتن کارت بازرگانی در کرمان ، یکی از عوامل (نه تنها عامل) اعتماد ساز است .

داشتن اعتماد به نفس :  دارنده کارت بازرگانی در کرمان ، ازنظر روحی، خود را در سطح بازرگانان می پندارد و برخلاف کسانی که فاقد کارت هستند، در مذاکرات و مقابله با تجاری که کارت دارند، احساس کمبود در این خصوص ندارد.

داشتن شان اجتماعی :  اگر چه ممکن است که دارنده کارت به مثابه کسی که به چیزی رسیده است ، قدردان داشته های خود نباشد، اما در  اذهان عمومی جامعه ، دارنده کارت بازرگانی، از لحاظ شان و منزلت اجتماعی، دارای موقعیتی است که با کارگر و کارمند متفاوت است.

داشتن توانمندی قانونی جهت تجارت: برای انجام هر فعالیت اقتصادی داشتن مجور لازم است و دارنده کارت بازرگانی می تواند قانوناً صادرات و واردات کالاهای مجاز را انجام دهد ، چرا که بر اساس ماده ۲ قانون صادرات و واردات ایران بدون ارائه این مجوز گمرکات کشور ، اجازه هیچگونه فعالیت خارجی به صاحبین مشاغل مختلف در هر منصب و شرایطی را نخواهد داد.

در زمان ورشکستگی ، استفاده از مزیت  تاجر شناخته شدن و مدیریت اموال  : دارندگان این کارت، چنانچه شخص حقیقی باشند، بعنوان تاجر شناخته می‌شوند و از امتیازاتی که تاجر در قانون تجارت برخوردار است ، برخوردار می گردند.

امکان تقاضای ویزای تجاری از سفارت خانه هایی که طرف تجاری کشور قرار می گیرند: برای افراد دارای این کارت که به دلیل تجارت مجبور به سفرهای متعدد هستند، ویزای تجاری صادر می‌ گردد .

پیوستن به اجتماع تخصصی و بهره مندی از حمایت های صنفی : از دیگر مزایای کارت بازرگانی، امکان عضویت صاحب کارت در اتاق‌ های بازرگانی است.

صاحبان کارت بازرگانی در کرمان امکان ثبت نام و علائم تجاری غیرفارسی (لاتین) دارند.

واردات از مناطق آزاد

صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی

صدور ویزای تجاری

صدور گواهی مبدأ

عضویت در اتاق بازرگانی

ارتباط با تجار خارجی

مبادله اطلاعات تجاری در سطح جهان

شرکت در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی داخلی و خارجی

مبادرت به فعالیت صادرات و واردات کالا به‌صورت تجاری

مبادرت به حق العمل کاری در گمرک

ثبت سفارش

ترخیص کالا

نکات مهم  در رابطه با کارت بازرگانی در کرمان :

هر شخص حقیقی یا حقوقی فقط می تواند یک فقره کارت بازرگانی در کرمان و کل کشور  داشته باشد.

دارندگان کارت بازرگانی در کرمان حق واگذاری این کارت را به افراد دیگر ندارند.

چنانچه پس از اتمام مدت اعتبار به مدت دوسال، اقدامی برای تمدید کارت انجام نشود، مراحل صدور کارت از ابتدا دوباره باید طی شود و مبنای سابقه آن، اعتبار کارت از زمان صدور مجدد حساب می شود.

انواع کارت بازرگانی در کرمان

کارت بازرگانی بر اساس نوع کاربرد و فعالیت در گمرک به ۴ دسته کلی زیر تقسیم می‌شوند.

کارت بازرگانی تجاری

متداول ترین نوع کارت بازرگانی در کرمان است که برای فعالیت در عرصه واردات و صادرات کالا و انجام امور مربوط به تشریفات گمرکی از ثبت سفارش گرفته تا ترخیص کالا نیاز خواهد بود.

کارت بازرگانی خدماتی

این کارت در واقع برای اشخاص حقوقی که دارای مجوز سرمایه گذاری با زمینه فعالیت خدماتی هستند، صادر می گردد. دارندگان این کارت فقط می توانند در زمینه ی فعالیت خودشان به واردات و صادرات کالا بپردازند.

کارت بازرگانی موردی

این کارت، به صورت یک بار مصرف خواهد بود و تنها برای اشخاص حقیقی و یا حقوقی که برای یک بار قصد ترخیص کالاهای خود را دارند صادر می گردد.

کارت بازرگانی تولیدی/صنعتی

اشخاص حقوقی که دارای مجوز سرمایه گذاری با زمینه فعالیت تولیدی در کرمان هستند می توانند برای اخذ کارت بازرگانی تولیدی/صنعتی اقدام نمایند. این کارت به دارندگان خود این اجازه را می دهد که تنها تجهیزات کارگاهی و مواد اولیه مورد نیاز تولید خود را وارد کشور نموده و پس از تولید صادر نمایند.

مدت اعتبار کارت بازرگانی در کرمان

مدت اعتبار کارت بازرگانی با توجه به درخواست متقاضیان و حسب مجوز ارائه شده ،  از ۱ تا ۵ سال خواهد بود و تنها در صورتی که مورد تایید وزارت بازرگانی باشد معتبر می باشد.

 برای اخذ کارت بازرگانی در کرمان ما با دو نهاد روبرو هستیم :

نهاد اول سازمان صنعت معدن و تجارت می باشد که متولی صدور کارت بازرگانی برای کلیه شرکتها و اشخاص می باشد. البته لازم به ذکر است که تا تاریخ ۳۱/۴/۱۳۹۹ متولی صدور کارت بازرگانی ،  اتاق بازرگانی مرکز هر استان بود که از این تاریخ به بعد سامانه جامع تجارت به عنوان نهاد اصلی صدور کارت بازرگانی در یزد  معین گردید. لیکن هر دو این مرکز یعنی اتاق بازرگانی و سامانه جامع تجارت زیر نظر سازمان صنعت معدن و تجارت می باشد

نهاد دوم برای صدور کارت بازرگانی در کرمان ، اتاق تعاون خاصه برای شرکت‌های تعاونی میباشد. اتاق تعاون در ادامه روند صدور کارت بازرگانی در کرمان توسط صنعت سازمان صنعت معدن و تجارت، شرایط خاص تری را برای صدور کارت برای شرکتهای تعاونی در نظر گرفته است

 اگر برای اخذ کارت بازرگانی در کرمان خواهان ثبت شرکت می باشید تا برای شرکت کارت بگیرید ، لازم به ذکر است که این شرکت باید دارای شرایط زیر باشد :

 ۱- مکان شرکت حتما باید غیر مسکونی بوده و آدرس ثبت شده در اداره ثبت شرکتها با آدرس واقعی شرکت که برای بازدید به اتاق بازرگانی  کرمان معرفی میشود یکی باشد.

۲- سرمایه شرکت باید حداقل ۱۰ میلیون ریال باشد

۳-شرکت حتماً دارای یک حساب فعال جهت استعلام چک برگشتی باشد

۴- مدیر عامل شرکت باید بالای ۲۵ سال سن داشته و دارای حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و کارت پایان خدمت و یا معافیت باشد

۵-شرکت دارای کد اقتصادی و شماره اقتصادی گام ۴۵ و ارزش افزوده باشد

۶-در موضوع شرکت حتماً عبارت صادرات و واردات گنجانده شود و در صورت وجود کلمه تولید در موضوع شرکت وجود جواز تاسیس تولیدی و یا پروانه بهره برداری و یا هر جواز دیگری که مرتبط با تولید باشد الزامی هست

اخذ کارت بازرگانی در یزد

 اگر برای شخص اقدام به اخذ کارت بازرگانی در کرمان می کنیم موارد زیر الزامی می باشد

۱- حداقل سن ۲۵ سال باشد

۲-نیاز به یک مجوز فعالیت اعم از تولیدی و یا بازرگانی الزامی هست

۳- شخص باید دارای شماره‌جدید اقتصادی و ارزش افزوده باشد

۴-مدرک تحصیلی فرد باید حداقل دیپلم و دارای کارت پایان خدمت باشد

سورنا ثبت

تلفن دفتر : ۰۳۵۳۷۳۳۴۹۳۴
همراه واحد ثبت برند: ۰۹۱۳۱۵۸۸۸۵۱
همراه واحد ثبت شرکت : ۰۹۱۳۲۵۶۴۹۸۳
ساعات کاری :  ۸ صبح الی ۱۶ عصر

از اینکه با مقاله « موسسه اخذ کارت بازرگانی در کرمان » با ما همراه بودید کمال تشکر را داریم و امیدواریم که مفید واقع شده باشد . مجتمع سورنا ثبت با بهره‌گیری از متخصصان امور ثبتی اعم از ثبت شرکت ، ثبت برند ، جست و جوی برند ،  اخذ کارت بازرگانی و فروش برند آماده ، بر اساس تکیه بر آخرین علوم کسب و کار و برندینگ ، بازاریابی و تبلیغات و همچنین علم و اطلاع از فرآیندهای قانونی و آخرین آیین نامه ها و بخشنامه های ادارات ثبت شرکتها ، سازمان ثبت علائم تجاری ، اتاق بازرگانی ، سامانه جامع تجارت و سازمان امور مالیاتی ، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. این مجتمع که با عناوین موسسه ثبت شرکت ، موسسه ثبت برند ، موسسه برندسازی ، موسسه بازاریابی و همچنین موسسه تبلیغاتی شناخته می شود ، در منطقه جغرافیایی مرکز کشور ، خدمات نوآورانه ای را پیش روی مشتریان قرار داده است ارزش‌های ما  ، تکیه به علم و فرآیندهای قانونی و ایجاد یک کسب و کار کامل به دور از حاشیه های مخرب است .در کرمان،  بسیاری از دوستان ما را به عنوان موسسه ثبت برند در کرمان یا دفتر ثبت شرکت در کرمان می شناسند که به صورت علمی و تخصصی به انجام خدمات ثبت شرکت در کرمان ، ثبت برند در کرمان ، اخذ کارت بازرگانی در کرمان و فروش برند در کرمان می پردازد . مهمترین خدمت مجتمع سورنا ثبت در مبحث کسب و کار و کارآفرینی ، انجام امور مشارکت در فروش در زمینه محصولات فناوری محور ، با عنوان موسسه مشارکت در فروش سورنا می باشد. برای هرگونه سوال در مورد موضوعات فوق الذکر و مشاوره پیرامون آنها با ما تماس بگیرید

استفاده از این مقاله به پیوند به لینک با عنوان « مجتمع سورناثبت ، متولی و موسسه اخذ کارت بازرگانی در کرمان »  ، از لحاظ اخلاقی بلامانع میباشد.