برند, ثبت برند, ثبت برند در یزد

ثبت غیرحضوری برند در یزد

ثبت غیرحضوری برند در یزد
مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند

ثبت غیرحضوری برند در یزد

مجتمع سورنا ثبت - ثبت شرکت ، ثبت برند

به صفحه ثبت غیرحضوری برند در یزد مجتمع سورنا ثبت خوش آمدید. همانطور که  قبلا عنوان شد ، با توجه به وضعیت الان حاکم بر کشور و درگیری با بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی مرتبط در جهت سلامتی اجتماعی و از همه مهمتر ، سیستمی شدن کلیه فرآیندهای خدماتی اطرافمان ، ما هم بر آن شدیم در جهت سهولت کار شما عزیزان ، اقدام به راه اندازی سمانه ثبت غیرحضوری برند در یزد نماییم. در این سامانه نیاز به مراجعه حضوری به ارگانها به حداقل خواهد رسید.

هدف ما در ابتدای امر ارائه مشاوره های تخصصی در رابطه با برند و نوع کسب و کار بصورت رایگان در یزد  و سپس تهیه پیش نیازهای مورد نیاز جهت ثبت برند و در نهایت ثبت غیرحضوری برند در یزد میباشد. ما در مجتمع سورناثبت با بهره گیری از تجربه و تخصص کارشناسان خود ، در صدد آن هستیم در کمترین زمان ممکن و به بهترین نحو ، اقدام به ارائه مشاوره ها و دانش های تخصصی در حوزه برند و موضوعات حقوقی و ثبتی مرتبط و در مرحله بعد ، انتخاب اسم و ثبت برند انتخابی در خدمت شما عزیزان باشیم.

روند اجرایی ثبت غیرحضوری برند در یزد در مجتمع سورناثبت بدین شرح است که در ابتدا فرم زیر را تکمیل کرده و پس از حداکثر ۲۴ ساعت کاری ، متخصصان ثبت برند مجتمع سورناثبت با شما تماس خواهند گرفت.اولین قدم ، مشاوره در خصوص نوع کسب و کار و این که آیا بصورت شخصی کار میکنید  یا اینکه نیاز به ثبت شرکت دارید و زمینه فعالیت شما و نوع اسم انتخابی جهت ثبت ( درصورتی که برای ثبت برند ، اسمی را از قبل انخاب کرده باشید ) میباشد . قدم بعدی ، بررسی پیش نیازهای لازم و ضروری جهت ثبت برند انتخابی میباشد . درصورتی که نقصی در پیش نیازها وجود داشت ، اقدام به برطرف کردن آن نقص ها خواهیم نمود .  قدم آخر نیز ثبت غیرحضوری برند شما در یزد میباشد.

شما یزدیهای عزیز ، برای دریافت مشاوره های تخصصی ثبت غیر حضوری برند در یزد ،  فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما طی حداکثر ۲۴ ساعت کاری با شما تماس بگیرند.

خاطر نشان میگردد  متخصصان ما در مجتمع سورنا ثبت برای راحتی بیشتر مشتریان عزیز یزدی ، سامانه جست و جوی برند در یزد را راه اندازی کرده اند که با پر کردن فرم مربطه ، طی ۲۴ ساعت ، برندها و نام های پیشنهادی شما جهت ثبت ، توسط کارشناسان بررسی و جست و جو شده و از طریق پیامک به شما عزیزان اطلاع داده شود . برای ورود به سامانه روی لینک زیر کلیک فرمایید.

در انتهای مبحث ثبت غیرحضوری برند در یزد ، از مزایای کلیدی ثبت برند و یا همچنین ثبت لوگو در یزد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. ثبت برند، باعث تمایز محصولات یا خدمات شما از دیگر محصولات و خدمات در یزد و سایر شهرها است.
  2. علامت تجاری مصرف کننده را در تصمیم گیری برای انتخاب و خرید کالاها یاری می دهد زیرا در واقع برند معرف ویژگی های یک کالا است.
  3. ثبت لوگو به تولید کننده اجازه خواهد داد که بتواند در پناه و به وسیله آن سهل تر و ساده تر در بازارهای مصرفی یزد و کشور رسوخ کند.
  4. علامت تجاری انگیزه‌ای قوی در تولیدکننده ایجاد می‌کند، تا در جهت بهبود کیفیت کالای خود و همچنین کسب شهرت بیشتر در یزد و کشور سرمایه گذاری نمایند.
  5. ثبت برند باعث می شود تولید کننده ، علاوه بر یزد و کشور ، در حوزه بین المللی نیز جایگاهی ویژه برای خود داشته باشد.
  6. ثبت علامت تجاری جزء ضروری موافقت‌نامه‌های اعطای نمایندگی در یزد و سایر شهرها  است.
  7. با ثبت علامت تجاری اجازه استفاده از آنها به اشخاص ثالث در یزد و سایر استانها داده می‌شود و منبع مستقیم درآمد از محل حق امتیازها می‌باشد.
  8. برند یا علامت تجاری ممکن است برای دریافت وام در یزد مفید باشد.
سورنا ثبت

تلفن دفتر : ۰۳۵۳۷۳۳۴۹۳۴
همراه واحد ثبت برند: ۰۹۱۳۱۵۸۸۸۵۱
همراه واحد ثبت شرکت : ۰۹۱۳۲۵۶۴۹۸۳
ساعات کاری :  ۸ صبح الی ۱۶ عصر

از اینکه با خبر « ثبت غیرحضوری برند در یزد  » با ما همراه بودید کمال تشکر را داریم و امیدواریم که مفید واقع شده باشد . مجتمع سورنا ثبت با بهره‌گیری از متخصصان امور ثبتی اعم از ثبت شرکت ، ثبت برند ، جست و جوی برند ،  اخذ کارت بازرگانی و فروش برند آماده ، بر اساس تکیه بر آخرین علوم کسب و کار و برندینگ ، بازاریابی و تبلیغات و همچنین علم و اطلاع از فرآیندهای قانونی و آخرین آیین نامه ها و بخشنامه های ادارات ثبت شرکتها ، سازمان ثبت علائم تجاری ، اتاق بازرگانی ، سامانه جامع تجارت و سازمان امور مالیاتی ، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. این مجتمع که با عناوین موسسه ثبت شرکت ، موسسه ثبت برند ، موسسه برندسازی ، موسسه بازاریابی و همچنین موسسه تبلیغاتی شناخته می شود ، در منطقه جغرافیایی مرکز کشور ، خدمات نوآورانه ای را پیش روی مشتریان قرار داده است ارزش‌های ما  ، تکیه به علم و فرآیندهای قانونی و ایجاد یک کسب و کار کامل به دور از حاشیه های مخرب است .در یزد ،  بسیاری از دوستان ما را به عنوان موسسه ثبت برند در یزد یا دفتر ثبت شرکت در یزد می شناسند که به صورت علمی و تخصصی به انجام خدمات ثبت شرکت در یزد ، ثبت برند در یزد ، اخذ کارت بازرگانی در یزد و فروش برند در یزد می پردازد . مهمترین خدمت مجتمع سورنا ثبت در مبحث کسب و کار و کارآفرینی ، انجام امور مشارکت در فروش در زمینه محصولات فناوری محور ، با عنوان موسسه مشارکت در فروش سورنا می باشد. برای هرگونه سوال در مورد موضوعات فوق الذکر و مشاوره پیرامون آنها با ما تماس بگیرید

مقالات مرتبط